شناسهٔ خبر: 67965881 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سامی ابوزهری: در راه آزادی قدس، هر بهایی را می‌پردازیم

مریم مینایی

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی این جنبش، تاکید کرد: در راه آزادی قدس حاضریم هر بهایی را بپردازیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سامی ابوزهری، یکی از رهبران جنبش حماس در گفت‌وگو با شبکه الاقصی خاطرنشان کرد: اشغالگران می‌خواهند اراده جنش حماس و ملت فلسطین را درهم بشکنند اما حماس یک ایده است و شهادت رهبران آن مانع این ایده نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: اشغالگران باید بفهمند که به سمت خودشان شلیک کرده‌اند نه اسماعیل هنیه.

این رهبر حماس همچنین گفت: حماس با هر قطره خونی که برای آزادی این سرزمین پاک ریخته می‌شود رشد می‌کند. خون رهبران پاک‌تر از خون فرزندان مردم ما نیست.

سامی ابوزهری تصریح کرد: این بهای بزرگی است و ما حاضریم به خاطر قدس و آزادی، آن را بپردازیم و این راه جز با آزادسازی قدس پایانی ندارد.

وی اظهار کرد: لحظه حق فرا رسیده است و امت اسلامی باید مسئولیت خود را برعهده بگیرد و حاکمان ملت‌ها و جوانان آن‌ها باید هر کدام با تمامی تلاش و توان خود در هر عرصه و هر مکانی قیام کنند.

این رهبر جنبش حماس در پایان تاکید کرد: اشغالگران با این ترور به اهداف خود دست نخواهند یافت و نمی‌توانند حماس را به سمت تسلیم شدن سوق دهند، زیرا حماس این راه را تا آخر ادامه خواهد داد و این خون تنها عزم و اراده و پافشاری آن را افزایش خواهد داد.

پیشتر جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای در واکنش به ترور اسماعیل هنیه اعلام کرد، جنبش مقاومت اسلامی در سوگ فرزندان ملت بزرگ فلسطین، امت عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان است.

انتهای پیام

نظر شما