شناسهٔ خبر: 67965842 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تسلیت ‌برای‌ درگذشت هاشم بدری

روز گذشته خبر درگذشت استاد هاشم بدری سرتیتر اخبار حوزه فرهنگی و هنری خوزستان بود.

صاحب‌خبر -

به همین مناسبت حوزه هنری انقلاب اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پیام تسلیت صادر کردند.

به گزارش ایسنا، در متن پیام تسلیت حوزه هنری خوزستان آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت هنرمند عزیز استاد محمدهاشم بدری موجب تاثر و تالم شد. بی‌شک آثار  این هنرمند گرانقدر در اذهان مردم هنردوست به یادگار خواهد ماند.

حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان فقدان این هنرمند برجسته را به خانواده محترم، جامعه هنری تسلیت و از خداوند متعال مغفرت و رحمت واسعه برای آن مرحوم و صبر و بردباری بازماندگان محترم را خواستاریم.

مرحوم هاشم بدری، هنرمند جانباز و  پیشکسوت نقاش و صاحب تکنیک بدریسم است که شاگردان زیادی داشته و هنرمندان بزرگی را تحویل جامعه داده است. وی با تکنیک نوین خود توانست به بیش از ۵۰۰ نابینا نقاشی بیاموزد.

به گزارش ایسنا، همچنین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ضمن اظهار تسلیت مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جامعه هنری استان خوزستان به خانواده عزادار بدری وی را یکی از سرمایه‌های عظیم فرهنگی و هنری استان دانست که مشی هنری و عشق و علاقه‌اش به طبیعت برای همگان الهام‌بخش بود.

مجید منادی به همراه جمعی از همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس دفتر نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در منزل استاد هاشم بدری حضور یافت.

در این نشست یاد و خاطره استاد پرآوازه هنرهای تجسمی و جانباز دفاع مقدس مرحوم هاشم بدری که صبح دیروز به دیار باقی شتافت گرامی داشته شد.

انتهای پیام

نظر شما