شناسهٔ خبر: 67965003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس ستاد اربعین استان کردستان:

دستگاه‌های اجرایی از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری با شکوه اربعین حسینی استفاده کنند

احسان زارع‌زاده

معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد اربعین استان کردستان گفت: نهادهای دولتی باید از تمام ظرفیت‌های خود جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم اربعین استفاده و موکب های مردمی را حمایت کنند.

صاحب‌خبر -

مهدی رمضانی امروز چهارشنبه(۱۰ مرداد) در جلسه ستاد اربعین استان کردستان اظهار کرد: امکان تردد زوار از مرز باشماق برای کردستان امری دشوار بود که با تلاش و رایزنی‌های استاندار کردستان این مهم محقق شد، که در واقع میزبانی زوار امام حسین(ع) بسیار امر حائز اهمیت، پر افتخار و قابل توجهی است.

وی بیان کرد: حضور بیش از ۳۰ میلیون نفر در یک نقطه معین و ایجاد محفل معنوی از برکات اربعین حسینی است.

رمضانی تاکید کرد: خدمت کردن در این ساحت و بستر، بسیار مغتنم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان، با بیان اینکه پیاده روی اربعین از لحاظ مادی هم برای ما برکات زیادی را در پی داشته است، تشریح کرد: در دوسال گذشته بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه جهت برگزاری باشکوه اربعین از طرف وزارت کشور در اختیار مقامات استان قرار گرفته است که بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان تقسیم شده است.

وی تصریح کرد: اقدامات اجرایی را نباید به دقایق آخر موکول کنیم، متاسفانه بعضی دستگاه ها آنچنان که شایسته است ظاهر نشده و کارها را پیش نبردند و یک هفته مانده به اربعین هنوز کارها را به نتیجه نرسانده اند، لذا می طلبد دراین خصوص اقدام فوری صورت گیرد.

رمضانی خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم زائرینی که در این مرز تردد دارند را د رکمال آرامش پذیرایی و بعداً بدرقه کنیم.

انتهای پیام

نظر شما