شناسهٔ خبر: 67964994 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

چند نکته درباره ترور جدید رژیم ترور 

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، علیرضا کمیلی، فعال فضای مجازی در تلگرام نوشت:

چند نکته درباره ترور رژیم ترور

شک نکنیم که ترور نشانه ضعف در میدان جنگ است چون با رفتن یک نفر که میدان تغییر نمی‌کند- البته به شرط حفظ روحیه- چنانچه با رفتن مغنیه و حاجی و حتی از ترورهای اخیر مثل عاروری میدان تغییر نکرد و مسیر رشد ادامه یافت. این یعنی رژیم در غزه به بن بست جدی رسیده است و باید بر همان نقطه فشار را ادامه داد.

اگر یک دلیل برای اینکه این رژیم موقت تروریستی باید -به تعبیر امام- از صحنه روزگار محو شود، وجود داشته باشد همین اقدام آنهاست. اینکه به هیچ قانون بین المللی پایبند نباشی و هیچ خط قرمزی نشناسی و «بی مسوولیت ترین» باصطلاح دولت جهان را شکل بدهی یعنی‌ راه اصلاح وجود ندارد لذا باید با کشورهای منطقه دست جدی تر داد.

اگر حمایت علنی پدر ترور در جهان یعنی آمریکا نباشد حتما رژیم چنین جراتی ندارد و حتی در خواب چنین جسارتی نمی کند لذا حتما باید تمرکز را بر فشار جهانی بر «شیطان بزرگ» گذاشت.

این ترور نشان داد برای رژیم موقت، دولت اصلاح طلب و اصولگرا فرقی ندارد و دشمنی آنها تا زمانی که ما بر سر دفاع از قبله اول مسلمین ایستاده ایم وجود دارد. این را باید به هویت سیاسی همه مردم ایران خصوصا پس از طوفان الاقصی تبدیل کرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما