شناسهٔ خبر: 67964990 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رپورتاژ آگهی

دانلود سریال داریوش قسمت ۳ سوم (دانلود داریوش قسمت 3 سوم) نیم رایگان

دانلود قسمت 3 داریوش کامل، دانلود داریوش قسمت ۳، دانلود قسمت ۳ داریوش کامل، خرید قانونی سریال داریوش قسمت 3 حلال دانلود، دانلود فیلم داریوش قسمت سوم، دانلود فیلم ایرانی داریوش قسمت ۳، قسمت جدید سریال داریوش را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

صاحب‌خبر -

برای خرید و دانلود قانونی سریال داریوش قسمت 3 سوم به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی نوید محمودی و هنرمندانی همچون هادی حجازی فر، مهرداد صدیقیان، ژیلا شاهی، عباس جمشیدی فر، سحر دولتشاهی، نسرین مقانلو، رامین راستاد و… به ایفای نقش پرداخته‌اند که باید به تماشای آن بنشینید.

دانلود سریال داریوش قسمت سوم لینک زیر

دانلود سریال داریوش قسمت ۳ سوم (دانلود داریوش قسمت 3 سوم) نیم رایگان

«« دانلود قسمت ۳ داریوش »»

.

درباره سریال داریوش (دانلود قسمت سوم داریوش)

قسمت سوم سریال داریوش در ژانر درام و اجتماعی به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی نوید محمودی می باشد. در خلاصه داستان داریوش آمده، سالها پیش داریوش اشتباهی مرتکب شده و این منجر به فرار او به ترکیه می‌شود. سال‌ها از این اتفاقات گذشته و بهرام با داریوش که سال‌هاست در ترکیه زندگی می‌کند، تماس می‌گیرد و به او خبر می‌دهد که از خانواده مقتول رضایت گرفته است. با بازگشت داریوش به ایران، او با پیشنهاد بهمن در مورد بازگرداندن طلاهایی که پانزده سال پیش پنهان کرده است، مواجه شده و در این مسیر درگیر چالش‌هایی می‌شود.

داریوش قسمت ۳ کی میاد؟ (داریوش قسمت سوم)

سریال داریوش قسمت ۳ روز چهارشنبه 10 مرداد 1403 ساعت 8 صبح از رسانه فیلم نت و مدرن فیلم پخش می شود.

سریال داریوش قسمت 3 را از کجا ببینم؟ (سریال داریوش قسمت ۳)

سریال داریوش قسمت سوم ۳ از پلتفرم فیلم نت و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا، فیلو و ... قابل مشاهده است.

برای دانلود فیلم داریوش قسمت سوم کامل روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود سریال داریوش قسمت ۳ سوم (دانلود داریوش قسمت 3 سوم) نیم رایگان

«« دانلود داریوش قسمت 3 »»

.

بازیگران و نقش هر یک در دانلود قسمت 3 سریال داریوش (قسمت سوم داریوش)

هادی حجازی فر در نقش داریوش، مهرداد صدیقیان، ژیلا شاهی در نقش مریم، عباس جمشیدی فر در نقش کاظم، سحر دولتشاهی در نقش لیلا، شیدا خلیق، بهار قاسمی، نسرین مقانلو، رامین راستاد در نقش بهداد، محسن قصابیان در نقش بهرام، وحید حجازی فر، امیر نوروزی، کیوان ساکت افدر نقش سهراب، علی صالحی، آتش تقی پور، سعید امیرسلیمانی در نقش زمانی و رایان سرلک در نقش سینا

وبسایت گهر مرجع اخبار فرهنگی و هنری و دانلود فیلم و سریال های مجاز ایرانی در شبکه نمایش خانگی می باشد.

نظر شما