شناسهٔ خبر: 67964549 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

جهاد اسلامی: ترور هنیه ضایعه بزرگی برای ملت فلسطین است

ایرنا

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد چهارشنبه در اظهاراتی گفت که ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس ضایعه بزرگی برای ملت فلسطین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محمد الهندی افزود: حماس جنبش بزرگی است و هر جای خالی را مستقیما پر خواهد کرد و هنیه از دوران کودکی به دنبال شهادت بود.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: دشمن اگر گمان کند با ترور رهبران مقاومت می‌تواند آن را شکست دهد، کاملا به اشتباه رفته است.

سامی ابو زهری از رهبران جنبش حماس پیش تر در واکنش به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش در اظهاراتی گفته بود: ما وارد جنگی همه جانبه برای آزادسازی قدس شدیم و آماده پرداخت هر بهایی در این راه هستیم.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعاتی پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.

علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما