شناسهٔ خبر: 67963782 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

کاربران شبکه‌های اجتماعی از زحمات ۳ ساله دکتر محمد مخبر، معاون اول دولت سیزدهم تقدیر کردند

امانتداری خوب برای شهید رئیسی

روزنامه جوان

آرامش این روز‌های جناب مخبر را حسرت می‌برم. وظایفش را انجام داده. رهبر انقلاب عمیقاً از او راضی است. مردم از او راضی‌اند. حتی مخالفانش او را تحسین می‌کنند. خداقوت مرد انقلاب. 

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: با پایان کار دکتر محمد مخبر، معاون اول دولت سیزدهم کاربران شبکه‌های اجتماعی در نوشته‌هایی از زحمات او تقدیر و تشکر کردند. کاربران در نوشته‌های خود به خصلت‌های مخبر اشاره کردند و او را امانتداری خوب برای شهید رئیسی دانستند و همچنین به تمجیدات رهبر معظم انقلاب از ایشان اشاره کردند و به او برای رضایت خاطر مردم و رهبری معظم انقلاب تبریک گفتند. برخی از کاربران نیز تأکید کردند که هر چند انتقاداتی به عملکرد آقای دکتر مخبر دارند، اما این انتقادات مانع دیدن نقاط قوت و ویژگی‌های شخصیتی ایشان نیست. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌ها و نوشته‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 


 میثم ایرانی:
امروز آخرین روز کاری جناب مخبر بود. یکی از زیباترین روز‌های مسئولیت ایشان در مقام معاون اول شهید رئیسی روزی بود که با خانواده‌های کودکان مبتلا به اوتیسم جلسه گذاشتند و در جلسه صمیمی با آن پدران و مادران زحمتکش اجازه دادند این کودکان آزادانه بازی کنند. 
 محمدحسین پویان‌فر:
آقای مخبر خداقوت شما امانتدار با شرفی هستی. 
 رضا پناهیان:
آرامش این روز‌های جناب مخبر را حسرت می‌برم. وظایفش را انجام داده. رهبر انقلاب عمیقاً از او راضی است. مردم از او راضی‌اند. حتی مخالفانش او را تحسین می‌کنند. خداقوت مرد انقلاب. 
 سیدنظام‌الدین موسوی:
از سال‌ها پیش که افتخار آشنایی و همکاری با دکتر مخبر عزیز را داشتم یک جمله را بار‌ها از زبانش شنیده‌ام: برای ما باید رضایت نایب امام زمان (عج) مهم باشد. حالا برایم مسجل است که آن جمله‌اش نه تعارف و شعار که عین یقین بود. رضایت نایب امام زمان (عج) گوارای وجودت. خداقوت مرد صبور انقلاب!
 مهدی رسولی:
دکتر مخبر، مرد صبور این روز‌ها که در تلاطم این روز‌ها غرق نشد و آرام و بی‌ادعا امانتدار خوبی برای رفیق شهیدش شد. خداقوت! حلاوت تمجید‌های رهبری گوارای وجودت مرد!
 احمد روستایی:
ممکن است همه ما انتقاداتی به آقای مخبر داشته باشیم. مثل انتقاداتی که به همه مسئولان وارد است، اما نقاط قوت ایشان و ویژگی‌های شخصیتی شان قابل چشم‌پوشی نیست. شخصیتی به شدت نزدیک به شهید رئیسی. معاون اولی وفادار که ان‌شاءالله باز هم در مسئولیت‌های کلان به مردم و انقلاب خدمت کنند. 
 محمدرضا حمیدی:
خداقوت آقای دکتر مخبر! نجیبانه عمل کردی، متین بودی، دندان قدرت را کشیدی، سربازی کردی، انصاف و اخلاق را سرلوحه قرار دادی، در سپهر سیاسی ایران ماندگار شدی و عزت الهی هم شامل شد... ان‌شاءالله عاقبت بخیری ادامه مسیرت باشد. تهمت شنیدی، اما فقط سکوت کردی و به وظیفه‌ات عمل کردی؛ خیلی بزرگی کردی مرد. 
 سیدسعید لواسانی:
لازم است یه خدا قوت به آقای دکتر مخبر بگوییم، بیش از دو ماه روز نفس‌گیر را بدون هیچ حاشیه‌ای مدیریت کرد، سه سال یک‌طرف، این روز‌های پرالتهاب یک‌طرف؛ تشکر آقای مخبر. 
 علی فضلی‌پور:
ادب، شرف، معرفت، امانتداری و‌... همه را یکجا داری آقای مخبر. 
 محسن مقصودی:
به آقای دکتر مخبر و مدیرانی که در دولت سیزدهم برای مردم و انقلاب اسلامی زحمت کشیدند، خداقوت می‌گویم. یاد شهید جمهور در قلب‌های ملت ایران ماندگار خواهد ماند. 
 شقایق غضنفری:
آقای مخبر به عنوان یاور رهبر، واقعاً زحمت زیادی کشیدید و تأثیرات مثبتی در جامعه داشتید. از تلاش‌ها و خدمات شما صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدوارم همیشه موفق و پایدار باشید. 
 راضیه زیبایی:
کاش همه سیاسیون مثل آقای مخبر بودن؛ چون نجیبانه عمل کرد، متین بود، دندان قدرت را کشید، سربازی کرد برای نظام و انصاف و اخلاق را سرلوحه قرار داد و در سپهر سیاسی ایران ماندگار شد.

نظر شما