شناسهٔ خبر: 67962285 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

هشدار هیات فوتبال استان تهران به پرداختی های زیرمیزی! - اکونیوز

اقتصاد ایران: هیات فوتبال استان تهران اعلام کرد خانواده‌های بازیکنان شاغل در فوتبال استان تهران پیش از واریز هرگونه وجه به حساب افراد حقیقی یا حقوقی مرتبط با باشگاه‌ها ابتدا از این نهاد استعلام بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیأت فوتبال استان تهران، به دنبال دریافت گزارش‌های رسیده مبنی بر تقاضای اخذ وجه توسط برخی باشگاه‌های فعال در فوتبال استان تهران از خانواده‌ها بابت حق عضویت بازیکنان؛ هیأت فوتبال استان تهران صراحتا اعلام می‌دارد که خانواده‌های بازیکنان شاغل در فوتبال استان تهران پیش از واریز هرگونه وجه به حساب افراد حقیقی یا حقوقی مرتبط با باشگاه‌ها ابتدا از هیأت فوتبال استان تهران استعلام بگیرند.

چنانچه هرگونه وجهی از طرف خانواده‌ها به حساب باشگاه‌ها بابت حق عضویت بازیکنان، کمک مادی با هر عنوانی و به هر دلیلی خارج از ضوابط قانونی مورد تأیید هیأت فوتبال واریز گردد، در صورت ارائه اعتراض یا شکایت خانواده‌ها نسبت به این موضوع، هیأت فوتبال استان تهران با توجه به انتشار این اطلاعیه هیچ گونه مسئولیتی نداشته و ترتیب اثری به شکایات انجام شده نخواهد داد.

‌این تصمیم برای جلوگیری از ارتباطات مالی خارج از عرف و غیرقانونی و حمایت از خانواده‌های محترم، توسط دکتر سید میرشاد ماجدی، ریاست محترم هیأت فوتبال استان اتخاذ گردیده و لازم است خانواده‌ها نسبت به اجرای این دستورالعمل اهتمام لازم را مبذول دارند و از انتقال هرگونه وجهی که مورد تأیید هیأت فوتبال استان تهران نیست، جدا جلوگیری به عمل آورند تا دچار ضررهای مالی نشده و در دام افراد سودجو قرار نگیرند.

بنا بر دستور ریاست هیأت فوتبال استان تهران، در صورت وصول هرگونه گزارش درباره پیشنهاد دریافت وجه از خانواده‌ها توسط باشگاه‌ها، مربیان و مدیران برخورد قانونی شدید با متخلفان، مطابق مقررات انجام خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما