شناسهٔ خبر: 67959675 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

بی‌نظمی همیشگی در مجلس پس از پایان تحلیف رئیس‌جمهور + فیلم

پس از پایان مراسم تحلیف نهمین رئیس‌جمهور ایران، شاهد بی‌نظمی همیشگی در صحن مجلس شورای اسلامی و خوش و بش مهمانان با یکدیگر و با مسعود پزشکیان بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، مطابق معمول همیشه در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان نیز مانند بسیاری از دیگر مراسم‌های رسمی که در کشورمان برگزار می‌شود، شاهد بی‌نظمی و عکس گرفتن و تجمع مقابل جایگاه در پایان مراسم بودیم. این بی‌نظمی بر اثر خوش و بش مهمانان با یکدیگر و با پزشکیان بعد از اتمام مراسم رخ داد. 

مسعود پزشکیان عصر امروز سه‌شنبه (۹ مرداد) در مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، برای پاسداری از مذهب‌ رسمی‌ و نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ و قانون‌ اساسی‌ سوگند یاد کرد. در این مراسم که در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ۱۱۰ هیات خارجی شرکت کردند و رئیس‌جمهور منتخب مردم در حضور رئیس‌ قوه‌ قضائیه‌ در راستای اجرای اصل ۱۲۱ قانون اساسی قسم خورد.

امروز مراسم سوگند یاد کردن رئیس‌جمهور پس از سخنرانی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌السلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، انجام شد. طبق قانون اساسی، علاوه بر رؤسای مجلس و قوه قضاییه، اعضای شورای نگهبان نیز در مراسم تحلیف ریاست جمهوری و در لحظه قسم خوردن مسعود پزشکیان حضور داشتند. 

volumeVideo: 24.55M | durationVideo: 00:01:05
کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما