شناسهٔ خبر: 67958948 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار فارس:

مدیران در مبارزه با فساد هیچ رحمی نداشته باشند

مرضیه جوانمردی فر

استاندار فارس گفت: مبارزه با فساد باید  خط قرمز مدیران در استان فارس باشد و لازم است بسیار جدی‌تر از قبل به این مهم ورود کرد و در این خصوص هیچ رحمی نباشد.

صاحب‌خبر -

محمدهادی ایمانیه امروز ۹ مردادماه در شورای اداری فارس که به روایت پیشرفت در استان فارس اختصاص داشت با اشاره به اینکه در شورای فنی استان، مسئله محله سعدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مصوبه‌ای مانند عدم حضور و اسکان اتباع غیرایرانی برای آن اعمال خواهد شد، افزود: با اجرای این مصوبه، اسکان و اشتغال اتباع بیگانه در محله سعدی ممنوع خواهد بود.
وی ادامه داد: طرح الزام وجود کفیل ایرانی برای هر اتباع بیگانه نیز از سوی وزارت کشور ابلاغ شده و در استان وارد فاز اجرایی شده است، که به موجب ابلاغ وزارت کشور در هیچ شهری نباید تراکم جمعیتی اتباع بیگانه و بهره‌مندی از خدمات بیشتر از ۱۰ درصد باشد.
ایمانیه با تأکید بر این که باید مبارزه با فساد خط قرمز مدیران در استان باشد، خاطرنشان کرد: در بحث فساد باید بسیار جدی‌تر از قبل به این مهم ورود کرد و هیچ رحمی نداشته باشند، مردم باید احساس کنند که مدیران در بحث فساد همراه هستند و گردن مفسدین را می‌شکنند.
وی ادامه داد: در بحث هم‌افزایی دستگاه‌ها و مدیران متاسفانه فارس وضعیت خوبی ندارد و بدون همراهی نمی‌توان مشکلات را حل کرد. مدیران باید قبل از ارائه طرح و برنامه‌ها در سطوح بالای مدیریتی فارس، جلسات کارشناسی و هم‌افزایی برگزار کنند و تمام تلاششان را برای حل مشکلات به میدان بیاورند و برآیند جلسات را به مدیر ارشد اعلام کنند تا در سطح استانی و ملی مورد بررسی قرار گیرد.
استاندار فارس همچنین اهمیت دادن به جوانان و احترام به آنها را از دیگر مولفه‌های خدمت رسانی اثربخش دانست و گفت: باید برای جوانان میدان را باز و جانشین‌پروری را دنبال کرد، همچنین مدیران استان باید تا آخرین روز خدمت خود، میزهای خدمت هفتگی را ترک نکنند. باز کردن گره‌های مزمن شده باید با جدیت دنبال شود، چون هیچ گرهی بدون اراده و تفکر باز نمی‌شود.
نماینده عالی دولت در فارس در خصوص بحران آب در استان، عنوان کرد: با وجود اینکه این بحران کشوری است و به تبع گریبان فارس را نیز گرفته است، اما تمام تلاش‌ها برای مدیریت این مهم بکار گرفته شده و تا پایان هفته جاری موضوع بحران آب در استان حل خواهد شد، اگرچه لازم است در حوزه آب و انرژی به صورت خوشه‌ای کارهای جدی انجام شود.
ایمانیه درباره شکل‌گیری ارتباط موثر میان دانشگاه و محیط اجرا بیان کرد: در این زمینه پیشرفت‌های خوبی انجام شده است و ادامه این روند منجر به فرو ریختن دیوار بی اعتمادی خواهد شد.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های متعدد و مختلف مجموعه اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس در تبیین دستاوردهای دولت و نظام اسلامی، از پرسنل این مجموعه قدردانی کرد و افزود: مجموعه اطلاع‌رسانی استان در شاخص استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و ایجاد تعامل و هم افزایی در اطلاع‌رسانی و در شاخص بیان هنرمندانه عملکرد و دستاوردهای دولت و اقناع افکار عمومی در سال گذشته رتبه اول را کسب کرده است که نشان از همت بالا، تلاش شبانه روزی، اقدامات جهادی و فعالیت‌های تخصصی مجموعه روابط عمومی‌های استان فارس با همراهی اصحاب رسانه استان بوده است.
در این جلسه ضمن اینکه از کتاب هزار و بیست، عملکرد سه ساله دولت سیزدهم در استان فارس و همچنین کتاب ۴۲ ساعت پارسی روایت دومین سفر رئیس جمهور شهید به فارس در مهرماه سال ۱۴۰۲ رونمایی شد، پرچم گنبدهای حرم حضرت امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل(ع)، حضرت زینب(س) و قطعاتی از فرش و تربت عتبات عالیات به محمدهادی ایمانیه اهدا شد.
 انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما