شناسهٔ خبر: 67958155 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قالیباف در مراسم تحلیف نهمین رئیس‌جمهور ایران: قالیباف در مراسم تحلیف نهمین رئیس‌جمهور ایران:

در تغییر آرایش قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی باید جایگاه خود را پیدا کنیم در تغییر آرایش قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی باید جایگاه خود را پیدا کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در تغییر آرایش قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی ضروری است که جایگاه خود را در نظم نوین جهانی پیدا کنیم.

صاحب‌خبر -

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» نهمین رئیس‌جمهور ایران گفت: به روسای جمهور معوانان، وزرای خارجه هییت‌های بلندپایه رهبر عزیز محور مقاومت و سفرای کشور‌های مقیم و مدیران لشکری و کشوری و خانواده شهدا و ایثاگران عرص خیر مقدم دارم.

وی افزود: حادثه تلخ و شهادت گونه شعید رییسی در پیش چشم تحلیلگران ازمون مجدد برای ایران رقم زد که با مدیریت هوشمندانه رهبر انقلاب به ثبات تبدیل شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وحود دشمنان قسم خورده خارجی تاطران جهانی دیدند ایران دچار کوچکترین مسکل امنیتی نشود ودر کشور اخلالی ایجاد تشد و در انتخابات در امنیت کامل رییس جنهدر تعیین شد.

قالیباف اضافه کرد: این موارد از اقتدار نطام جمهوری اسلامی است. امروز شروع دوره جدید است که در پنج دهه اعهز و نطم جهانی را متاثر ساخاه و نمایش وحدت کلمه و اینکه ما ایستاده ایم و بر عهد خود ایستاده و ایران را با خمدلی خمه ایرانیان با هر قوم و مذهب خواهیم ساخت.

وی گفت: امروز روزی تاریخی است نه اینکه پزشکیان برای خدمت به مردم قسم میخورد باکه متعهد میشویم برای دفاه مردم و تحقق ارمان‌ها قوه مجریه را یاری کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از تمامی ابزار‌های خود استفاده می‌کند و مطابق رهنمود رهبر انقااب موفقیت دولت را موفقی خود می‌دانیم، گفت: برای انسجام داخلی و اجرای برتامه هفتم بهترین مبنای نشترک برای تفاهم محسوب میشود و مجلس خود را در کنار دولت تعریف میکند و با دیگر دستگاه‌ها شاهد ایرانی واحد خواهدگیم بود.. چراع داه کشور مردمی بودن بودن است.

وی ادامه داد: در تغییر آرایش قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی صروری است که جایگاه خود را در نظم نوین جهانی پبدا کنیم. به دوات تراز با عقلانیت انقلابی نیازمندیم و عدالت و تمید را بدای مردم به ارمغان بیاورد.

قالیباف اضافه کرد: تمامی ارکان کشور باید با قوه مجریه همراه شوند و مجلس برای پیشرفت کشور در کنلر دولت است. ایجاد عدالت در اموزش مسیری دشورای است جز با همدلی قوا طی نخواهد سد. در عرصه سیاست خارجی برای دیپلماسی پارلمانی استفاده خواهد کرد و همراه قوه مجریه است. ما دست دوستمان را به گرمی خواهیم فشرد و اجازه نمیدهیم عزت و منافع کشورمان مورد خدشه قرار گیرد و کشور‌های دوست ما در اولویت هستند.

نظر شما