شناسهٔ خبر: 67957474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بسیج همگانی اصناف مشهد برای صرفه‌جویی در مصرف برق

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: بسیج همگانی و همکاری بسیار خوبی را در سطح بازارها و به‌ویژه مجتمع‌های تجاری در راستای مدیریت مصرف برق و کمک به عبور از بحران کمبود و قطعی این انرژی مهم و حیاتی، شاهد هستیم.

صاحب‌خبر -

هادی مخملی اظهار کرد: با توجه به تصمیم‌گیری و جمع‌بندی که در جلسه با دادستانی و شرکت برق داشتیم و به دنبال اطلاعیه‌های اتاق اصناف مشهد مبنی بر مصوبه تعطیلی واحدهای صنفی از ساعت۱۳ تا ۱۷ و خاموشی تابلوهای تبلیغاتی به اتحادیه‌ها و واحدهای تحت پوشش، خوشبختانه بسیج همگانی و همکاری بسیار خوبی را در سطح بازارها و به‌ویژه مجتمع‌های تجاری در راستای مدیریت مصرف برق و کمک به عبور از بحران کمبود و قطعی این انرژی مهم و حیاتی، شاهد هستیم.

رئیس اتاق اصناف مشهد در پاسخ به سؤالی که آیا اصناف از این تعطیلی متضرر می‌شوند؟ گفت: در مصوبه مذکور تلاش کردیم ساعات تعطیلی طوری تعیین شود که ضرری متوجه کسب و کار اصناف نباشد. به نوعی این ساعت‌ها در زمانی که مراجعه شهروندان تقریبا به صفر می‌رسد و در زمان استراحت کسبه تعیین شده است‌. ضمن اینکه مشاغلی که ساعات ۱۳ تا ۱۷ زمان کار و فعالیت‌شان است و به عبارتی فعالیت‌شان باید بی وقفه ادامه یابد، مانند رستوران‌ها، خواروبار، سوپرمارکت‌ها، آبمیوه و بستنی، اغذیه و فست‌فودها و نانوایی‌ها در این مصوبه استثنا شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مشهد وی افزود: از اصناف تقاضا می‌کنیم در راستای کمک به تداوم رونق حوزه تولید، صنعت، همچنین حفظ پایداری شبکه برق برای شهروندان، همچنان نسبت به کاهش مصرف برق و رعایت مصوبه مذکور مدیریت داشته باشند و همکاری‌های لازم را با بازرسان اتحادیه‌ها انجام دهند.

انتهای پیام

نظر شما