شناسهٔ خبر: 67956462 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو با ٥٠ فقره سرقت در کرج

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان وسایل داخل خودرو با ‏‏۵۰ فقره سرقت ‏در شهرستان کرج خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز سه شنبه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت وسایل داخل خودرو و ایجاد احساس ناامنی بین شهروندان در مناطق مختلف شهرستان کرج، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه سوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات شبانه روزی موفق به شناسایی سه سارق شدند و پس از هماهنگی قضایی آنان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
هداوند با اشاره به اعتراف سارقان به ۵۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در مناطق مختلف شهرستان کرج گفت: متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری ٢ زن جیب بر با ۳۰ فقره سرقت در کرج

‎ ‎معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ‏ ۲ سارق زن با ۳۰ فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ "پیمان لطیفی " اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از آنها به صورت جیب بری در اماکن عمومی شهرستان کرج ، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: دراین خصوص تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان انجام گرفت و با تلاش کارآگاهان اعضای باند حرفه ای ۲ نفره خانم در شهر کرج شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی هر ۲ جیب بر زن دستگیر شدند.

لطیفی افزود: این افراد به ۳۰ فقره جیب بری و کش روزنی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

کشف هفت تن شکر قاچاق در کرج

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز از کشف هفت تن شکر قاچاق در شهرستان کرج خبر داد .

سرهنگ " حسنعلی پارسافر" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی پلیسی موفق به کشف هفت تن شکر قاچاق خارج از توزیع شبکه در یک انباری در شهر کرج شدند.
وی افزود: کارشناسان مربوطه ارزش شکرهای کشف شده را پنج میلیارد ریال برآورد کردند .

پارسافر بیان کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شد.

نظر شما