شناسهٔ خبر: 67956267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دومین دوره مسابقات آمادگی رزمی نداجا در رشت در حال برگزاری است

رشت - ایرنا - دومین دوره مسابقات آمادگی رزمی نداجا با عنوان جام «مروارید» در سواحل دریایی خزر به مدت سه روز با شرکت بیش از ۱۲۰ ورزشکار در قالب ۲۴ تیم از مناطق و پایگاه‌های نداجا به میزبانی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت، جانشین فرماندهی این مرکز و دبیر دومین دوره مسابقات آمادگی رزمی نداجا هدف از برگزاری این دوره از رقابت‌ها را توانمند سازی رزمی و جسمی کارکنان نیروی دریایی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی و استمرار آن بیان کرد.

ناخدایکم صابرمسیح پور افزود: ورزش و فعالیت‌های حرکتی نقش موثری در تربیت نیروهای مسلح دارد و رزمندگان و نیروهایی موفق‌تر هستند که دوره های ورزشی بیشتری را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند. آنها باید بتوانند در زمین، آب و هوا به اجرای رزم و ماموریت پرداخته و در بدترین شرایط استقامت بدنی خوبی داشته باشند.

وی یاد آور شد: در این دوره از مسابقات بیش از ۱۲۰ ورزشکار در رده‌های سنی زیر ۳۵ سال و بالای این سن حضور دارند که بصورت ترکیبی در رشته های دارت، پرچم، دومیدانی، حمل غریق و کشیدن قایق، با شعار «ما کسی را در رزم جا نمی‌گذاریم» به مدت سه روز باهم به رقابت می پردازند.

دومین دوره مسابقات آمادگی رزمی نداجا جام مروارید در سواحل دریایی خزر از هشتم مردادماه آغاز شده و تا ۱۰ مردادماه ادامه دارد.

نظر شما