شناسهٔ خبر: 67956070 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی خبر داد؛

۵۰ واحد تاسیسات گردشگری بین راهی مرکزی آماده خدمت‌رسانی به زائران

اراک-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: بیش از ۵۰ واحد تاسیسات گردشگری بین راهی و ۴۵۰ چشمه سرویس بهداشتی فعال در این استان، آماده خدمت رسانی به مردم است.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری مهر، محمود مرادی در نشست برخط ستاد خدمات سفر با موضوع زائران حسینی اظهار کرد: استان مرکزی از شرایط بسیار مناسبی برای استقبال از زائران اربعین حسینی برخوردار است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین و تردد میلیونی زائران در استان برای رفاه حال زائران و گردشگران در مسیرهای محل تردد زوار اربعین در راستای ارائه خدمات شایسته به زوار حسینی، نظارت مستمر بر کیفیت و نرخ تأسیسات گردشگری از جمله مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی بین‌راهی و مسافرتی استان تشدید شده است.

مرادی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ واحد تأسیسات گردشگری بین راهی و ۴۵۰ چشمه سرویس بهداشتی فعال در واحدهای تأسیسات گردشگری و بین‌راهی در این استان، آماده خدمت رسانی به زوار اربعین، است، عنوان کرد: امید است با بهره کارگیری از تمام ظرفیت‌ها بتوانیم سفری ایمن و آسوده برای زائران اربعین فراهم کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در خصوص وضعیت مراکز اقامتی و اسکان زائران در این مراکز گفت: اکنون استان مرکزی دارای ۱۷ هتل و یک هتل آپارتمان، ۵ مهمانپذیر، ۳۰ اقامتگاه بوم‌گردی و ۵۲ خانه مسافر و مجتمع آب درمانی داریم که ظرفیت‌پذیر بیش از ۳۲۸۶ هزار نفر را دارند که بازدیدهای نظارتی درحال انجام است و تمام واحدهای اقامتی و پذیرایی ما آمادگی پذیرش مسافران را دارند.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر تأسیسات گردشگری سرویس‌های بهداشتی به صورت روزانه و مستمر تا پایان اربعین انجام می‌شود تاکید کرد: در تلاش هستیم به سهم خود در ایام اربعین خدمات و شرایط مناسبی را برای تردد زوار عتبات عالیات فراهم کنیم.

نظر شما