شناسهٔ خبر: 67955977 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همراه با المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

پایان کار بیرانوند با عنوان بیست‌وچهارمی تراپ

تهران-ایرنا- جوانترین عضو کاروان اعزامی ایران به المپیک پاریس نتوانست به فینال مسابقات تراپ مردان برسد و پس از آن با ایستادن در رده بیست‌وچهارم به کار خود در این بازی‌ها پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در چهارمین روز از رقابت‌های تیراندازی المپیک پاریس ۲۰۲۴، محمد بیرانوند در ادامه دور مقدماتی تراپ در خط آتش ایستاد. دور مقدماتی رقابت‌های تیراندازی تراپ مردان که از روز گذشته (سه‌شنبه) آغاز شده بود امروز با حذف نماینده ایران به پایان رسید. بیرانوند که با عنوان جوانترین عضو کاروان خادم‌الرضا به پاریس اعزام شده بود با قرار گرفتن در جایگاه بیست‌وچهارم از صعود به فینال بازماند.

این تیرانداز کشورمان در راند اول و دوم امتیاز ۲۳، راند سوم۲۴، در راند چهارم ۲۲ و در راند پایانی ۲۵ امتیاز را ثبت کرده بود. وی در مجموع پنجم راند با ۱۱۷ امتیاز به کار در تراپ پایان داد.

یکی از مهمترین مشکلات این دوره از رقابت‌ها، گرمای شدید هوا در محل برگزاری مسابقات تراپ بود که باعث شد با وجود استقبال زیاد تماشاگران و فروخته شدن تمام بلیط‌ها، برخلاف روز گذشته تماشاگران نتوانند این مسابقات را از روی سکو تماشا کنند و به محل‌هایی که سایه‌ وجود داشت، پناه بردند، برخی از تماشاگران نیز با استفاده از چتر مسابقات را تماشا می‌کردند.

نظر شما