شناسهٔ خبر: 67955433 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف ۲۷ کیلو گرم تریاک در امیدیه/ دستگیری ۶ سوداگر مرگ

اهواز- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت: ۲۷ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و یک دستگاه پژو در این شهرستان توقیف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی رحیمی سه‌شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر امیدیه هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو، مقدار ۲۷ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی امیدیه تصریح کرد: در این رابطه تعداد سه نفر سوداگرمرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیر ۶ سوداگر مرگ در امیدیه

سرهنگ علی رحیمی با بیان اینکه در عملیاتی دیگر یک کیلو گرم شیشه و ۱۴۵گرم هروئین و ۱۴۸ گرم تریاک کشف شده است اظهار کرد: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کار اطلاعاتی از فعالیت سوداگران مرگ که اقدام به حمل و فروش مواد مخدر در شهرستان امیدیه می‌کردند، مطلع و دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی تعداد ۶ سوداگرمرگ را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار یک کیلو گرم شیشه، ۱۴۵گرم هروئین و ۱۴۸ گرم تریاک انواع موادمخدر که از مرزهای شرقی وارد کشور شده کشف کردند.

سرهنگ رحیمی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی بیان‌کرد: مواد مخدر یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشا بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است که مبارزه با این ناهنجاری اجتماعی، همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مرتبط با پلیس را می‌طلبد.

نظر شما