شناسهٔ خبر: 67954916 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه هنر اصفهان:

ارتباط با شهرداری اصفهان یک فرصت برای دانشگاه هنر تلقی می‌شود

رئیس دانشگاه هنر اصفهان گفت: این دانشگاه با علم و هنر سروکار دارد و اصفهان نیز مهد علم و هنر است، از این‌رو برقراری رابطه تنگاتنگ با سایر دستگاه‌ها به‌ویژه شهرداری یک فرصت برای دانشگاه هنر تلقی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا خواجه‌احمدعطاری امروز _سه‌شنبه نهم مرداد_ در دیدار با شهردار اصفهان اظهار کرد: دانشگاه هنر با ۴۲ سال قدمت در این سال‌ها به‌ویژه در سه سال اخیر ارتباط خوبی را با شهرداری برقراری کرده است.

وی افزود: این دانشگاه شامل ۳۲۰۰ دانشجو و پنج دانشکده می‌شود که هرکدام از رشته‌های آن برگرفته از این کلان‌شهر است.

رئیس دانشگاه هنر اصفهان با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت دانشجویی تاکید کرد: استفاده از این ظرفیت‌ها با همکاری سایر دستگاه‌ها می‌تواند موفق شود.

خواجه‌احمدعطاری گفت: این دانشگاه با علم و هنر سروکار دارد و اصفهان نیز مهد علم و هنر است، از این‌رو برقراری رابطه تنگاتنگ با سایر دستگاه‌ها به‌ویژه شهرداری یک فرصت برای دانشگاه هنر تلقی می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای فارغ‌التحصیلان دانشگاه هنر ادامه داد: برای موفقیت فارغ‌التحصیلان دانشگاه هنر، باید از تمام ظرفیت‌های آن‌ها استفاده کرد.

رئیس دانشگاه هنر اصفهان خاطرنشان کرد: مساحت دانشگاه هنر حدود ۴.۵ هکتار است که در مقایسه با مساحت سایر دانشگاه‌ها کمبود فضا دارد، از این‌رو باید فضای بیشتری در اختیار این دانشگاه قرار گیرد.

خواجه‌احمدعطاری گفت: دانشگاه هنر باید در دل جامعه باشد تا انرژی خوبی را به شهر و شهرداری انتقال دهد که این موضوع کمک شهرداری را می‌طلبد و شهرداری نیز باید یاری‌رسان دانشگاه هنر باشد.

وی افزود: اگر مکانی در نظر گرفته شود که دانشگاه فضای باز داشته باشد، این دانشگاه بازدهی بهتری خواهد داشت و راحت‌تر می‌توانیم به مدیریت شهری کمک کنیم.

رئیس دانشگاه هنر اصفهان تاکید کرد: روایت در کشور از دست رفته و باید بازگردد، همچنین رسیدگی به این موضوع بسیار حائز اهمیت است و در هنر عملیاتی خواهد شد، زیرا هنر روایت را احیا می‌کند.

خواجه‌احمدعطاری با بیان اینکه دانشگاه هنر، ظرفیت و کمبودهای دارد که این کمبود شامل فضا می‌شود، گفت: در این راستا با سایر دستگاه‌ها تماس گرفته‌ایم، اما ارتباطی برقرار نشد؛ البته شهرداری بسیار سخاوتمندانه پاسخگوی ما بود.

نظر شما