شناسهٔ خبر: 67954724 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معرفی سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی

امروز می‌خواهیم به شما بگوییم که طراحی لوگو با استفاده از هوش مصنوعی چطور خواهد بود و چگونه می‌توان از پنجره هوش مصنوعی به ساخت لوگو نگاه کرد. همراه ما باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروز می‌خواهیم به شما بگوییم که طراحی لوگو با استفاده از هوش مصنوعی چطور خواهد بود و چگونه می‌توان از پنجره هوش مصنوعی به ساخت لوگو نگاه کرد. همراه ما باشید.

چرا طراحی لوگو اهمیت زیادی دارد؟

لوگوها برای کسب‌وکارهای مختلف یک وسیله شناسایی هستند. راهی هستند که آن‌ها می‌توانند خودشان را ازاین‌طریق در ذهن مخاطب‌شان حک کنند. در واقع لوگوها با چنین هدفی قدمت بسیار زیادی دارند. از زمانی که انسان در غار با استفاده از اشکال توانست منظور خودش را منتقل کند، این هنر وجود دارد. در یونان باستان، روی شمشیرها و دیگر ادوات نظامی، نشان‌واره‌های مختلفی حک می‌شد تا نشان دهد که این ابزارها ساخت چه افرادی هستند.

در مصر باستان لوگوها تبدیل به بخشی از خط شدند و مردم با استفاده از آن‌ها نوشتن را آموختند و چیزی که در ذهن داشتند به آیندگان انتقال دادند. امروز نیز این نشان‌های تجاری اهمیت بسیار زیادی دارند. طراحی لوگو امروز کاری حرفه‌ای بوده که باید به‌دست متخصص انجام شود. هوش مصنوعی توانسته با استفاده از دانش همین متخصصان و تجربه کاری آن‌ها شرایطی را مهیا کند که همه بتوانند با کمترین دانش برای خود لوگو بسازند.

معرفی بهترین سایت‌ها برای طراحی لوگو با استفاده از هوش مصنوعی

هوش مصنوعی امروز به‌تمامی ابعاد زندگی انسان وارد شده و توانسته زمام امور زیادی را در دست بگیرد. برخی از هوش مصنوعی‌ها که در دسته عمومی قرار می‌گیرند برای استفاده همه خواهند بود.

هوش مصنوعی‌هایی که درزمینه طراحی گرافیکی ساخته شده‌اند، در شکل عمومی‌شان مربوط به این دسته هستند. ما در ادامه بهترین‌های آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

Logoai: رایگان، کارآمد و حرفه‌ای

لوگو ای‌آی یکی از بهترین پلتفرم‌هایی بوده که شما می‌توانید برای طراحی لوگو به آن مراجعه کنید. این پلتفرم قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد که برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط مناسب است. شما برای ساخت لوگو در این وب‌سایت نیازی نیست هزینه پرداخت کنید اما برای دانلود فایل خود نیازمند تهیه اشتراک خواهید بود.

در نسخه رایگان محدودیت‌هایی درزمینه استفاده از فونت و رنگ برای شما وجود دارد. با اینکه چنین محدودیت‌هایی وجود دارند اما ۵۰ فونت مختلف و ۷ رنگ اصلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این پلتفرم قابلیت ساخت لوگوموشن یا همان لوگو متحرک است.

Looka: مناسب برای افراد مبتدی

این پلتفرم یکی از انعطاف‌پذیرترین ماشین‌های هوش مصنوعی را در اختیار دارد و شما می‌توانید به‌کمک آن تمام جنبه‌های ظاهری یک لوگو را شامل رنگ، فونت، نماد و دیگر المان‌ها، شخصی‌سازی کنید. رابط کاربری Looka به‌قدری ساده و خوب ساخته شده که همه می‌توانند خیلی ساده از آن استفاده کنند.

حتی افرادی که تجربه خاصی از طراحی لوگو ندارند، با استفاده از این پلتفرم می‌توانند طرح‌های به‌شدت زیبا و کارآمدی بسازند. یکی دیگر از مزیت‌های این هوش مصنوعی نیز قابلیت دانلود لوگو ساخته‌شده در فرمت‌های مختلف است.

معرفی سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی

Canva: پلتفرمی همه‌کاره و رایگان

کنوا یک پلتفرم طراحی چندکاره است و طراحی لوگو تنها یکی از قابلیت‌های کوچک آن محسوب می‌شود. اکثر افرادی که در حوزه گرافیک مشغول به‌کار هستند، این پلتفرم خاص و حرفه‌ای را می‌شناسند. کنوا توانست نیاز بسیاری از افراد به فتوشاپ را از بین ببرد چون با طراحی ساده خود توانست قابلیت‌های زیادی در اختیار کاربران عادی قرار دهد.

هوش مصنوعی تنها یکی از قابلیت‌های این پلتفرم است که شما می‌توانید به‌کمک آن کارهای زیادی در کنوا انجام دهید. می‌توانیم این‌طور بگوییم که کنوا بهترین گزینه برای افرادی بوده که می‌خواهند لوگویی با ترکیب از هوش مصنوعی و خلاقیت انسانی داشته باشند. می‌توانید از وب‌سایت کنوا و اپلیکیشن موبایلی آن استفاده کنید.

Designhill: طراحی لوگو در کنار فریلنسرها

باز هم با یک پلتفرم چند جانبه طرف هستیم که می‌تواند کارهای زیادی را برای ما انجام دهد. Designhill در واقعی جایی است که در آن فریلنسرهای مختلف حوزه طراحی می‌توانند با کارفرماهای خود ارتباط برقرار کنند.

البته برای شما که به‌دنبال طراحی لوگو هستید نیز، این پلتفرم یک موقعیت فوق‌العاده خواهد بود چون می‌توانید تعداد زیادی از طراحان حرفه‌ای را به‌صورت آنلاین ملاقات کنید و رزومه و سوابق کاری‌شان را مورد بررسی قرار دهید. در کنار این مورد قابلیت ساخت لوگو به‌کمک هوش مصنوعی نیز در این پلتفرم برای شما وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

معرفی سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی

LogoMakr: ساده، راحت و حرفه‌ای

از همین ابتدا بگوییم که برخی از قابلیت‌های این پلتفرم شامل هزینه هستند اما نگران نباشید. بدون چنین قابلیت‌هایی هم می‌توان با استفاده از LogoMakr لوگو ساخت. از ویژگی‌های مثبت این وب‌سایت باید به طراحی لوگوهای باکیفیت و حرفه‌ای، رابط کاربری ساده قابل استفاده برای همه، امکان ویرایش فایل و شخصی‌سازی تا حد بسیار زیاد و همچنین قابلیت دانلود فایل با کیفیت بسیار بالا اشاره کرد.

برخی از امکانات این پلتفرم شامل پرداخت هزینه می‌شوند و برخی طرح‌ها نیز قیمت بالایی دارند که این موارد از محدودیت‌های این پلتفرم محسوب می‌شود و باید به آن‌ها اشاره داشت. اگر قیمت طراحی لوگو برای‌تان مهم است وب‌سایت‌های خارجی برای پرداخت هزینه چندان به‌صرفه نخواهند بود.

logonomy.ir: اگر می‌خواهید لوگوتاپ فارسی داشته باشید!

وقت آن است که در لیست‌مان به یک پلتفرم ایرانی نیز اشاره کنیم. logonomy به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌زبان فارسی لوگو بسازید و از آن لذت ببرید. تمام سرویس‌هایی که تا به اینجا به شما معرفی کردیم سرویس‌های خارجی بودند و ممکن بود که در حالت رایگان‌شان برای شما درزمینه فونت مشکل ایجاد کنند. یکی از انواع لوگوها لوگوتایپ است که بسیاری به آن در سطح جهان علاقه دارند.

برای نمونه کوکاکولا از یک لوگوتایپ استفاده می‌کند. با استفاده از پلتفرم ایرانی که به شما معرفی کردیم، حالا دیگر امکان ساخت انواع لوگو به زبان فارسی را نیز خواهید داشت. این وب‌سایت دارای پکیج‌های مختلفی بوده که شما می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید و لوگوهای حرفه‌ای‌تری طراحی کنید.

Tailor Brands: ساخت لوگو در کنار کارت ویزیت و طراحی سایت

یکی دیگر از پلتفرم‌های مطرح و برتر موجود در بازار Tailor Brands نام دارد که شما می‌توانید از آن کمک بگیرید. این پلتفرم همانند برخی از دیگر مواردی که معرفی کردیم تنها برای طراحی لوگو نیست و در کنار این قابلیت می‌تواند به شما در طراحی کارت ویزیت و وب‌سایت نیز کمک زیادی کند.

طراحی لوگو با هوش مصنوعی Tailor Brands می‌تواند از هزینه‌های شما تا حد زیادی برای استفاده از طراح بکاهد. از مزیت‌های تیلور برندز باید به جامعیت آن اشاره کرد که می‌تواند شما را تا حد زیادی از نیازهای مختلف گرافیکی بی‌نیاز کند.

logomaster.ai: ساخت لوگو در ۵ دقیقه!

در آخرین گزینه لیست‌مان می‌خواهیم به سراغ موردی برویم که شعارش ساخت لوگو در ۵ دقیقه است. مزیت اصلی این پلتفرم این بوده که شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن نشان تجاری برند خود را ایجاد کنید و حتی آن را روی موکاپ‌های مختلف ببرید.

شرکت‌هایی که محصول خاصی ارائه می‌دهند یا خدماتی دارند که می‌خواهند لوگوی خود را بر روی آن محصول یا تابلوی خاصی تماشا کنند با استفاده از قابلیت موکاپ logomaster.ai به این مهم دست پیدا خواهند کرد.

جمع‌بندی

طراحی لوگو امروز با استفاده از هوش مصنوعی و ماشین‌های کامپیوتری پیشرفت خوبی کرده و امکان ساخت آسان لوگو برای همه فراهم شده است. بااین‌حال، خلاقیت و تجربه انسانی همچنان برتر از هوش مصنوعی است. اگر می‌خواهید با هزینه‌ای بسیار کم نشان تجاری برند خود را داشته باشید، وب‌سایت طرح کهن در خدمت شما خواهد بود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظر شما