شناسهٔ خبر: 67954472 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان ملارد

ملارد - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد از جمع آوری ۱۹۰ معتاد متجاهر از سطح شهرها و روستاهای این شهرستان خبر داد .

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس سرهنگ کیانوش نورمحمدی روز سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک به منظور زیبا سازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در شهرستان ملارد در دستور کار کلانتری‌ها و پلیس مواد مخدر قرار گرفت.
وی افزود: در طی اجرای این طرح ۳ روزه تعداد ۱۹۰ نفر از معتادان متجاهر و خطرناک جمع آوری و پس از انجام غربالگری و انگشت نگاری به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ،پیش از این نیز طی ماه گذشته در دو مرحله تعداد ۱۵۳ معتاد متجاهر جمع آوری و مقادیری مواد مخدر و افیونی از آنها کشف و ضبط گردید .
سرهنگ نورمحمدی در پایان با اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند،گفت: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی از سوی شهروندان می باشد.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران همجوار با شهرستانهای شهریار شهر قدس و استان البرز می باشد.

نظر شما