شناسهٔ خبر: 67954182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور:

گروه‌های جهادی همانند دوران دفاع مقدس خدمت می‌کنند

تبریز- ایرنا- جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: گروه‌های جهادی همانند دوران دفاع مقدس با عشق وارد عرصه خدمت رسانی شده و در این عرصه تلاش و فعالیت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار «ابوالفضل طهماسبی» روز سه شنبه در رزمایش جهادگران فاطمی در تبریز با بیان اینکه این رزمایش در سه مقطع زمانی برگزار می شود، افزود: هدف از رزمایش های جهادی، تبدیل رویکرد جهادی به یک گفتمان عمومی است.

وی با اشاره به اینکه با عمل جهادی می توان کوه ها را جابجا کرد، اظهار کرد: باید بتوان خدمت رسانی و تحقق عدالت را به یک شعار عمومی در جامعه تبدیل کرد.

سردار طهماسبی، ادامه داد: همه گروه های جهادی در طول ۱۰ روز برگزاری این رزمایش به ولی نعمتان خود خدمت خواهند کرد.

گروه‌های جهادی همانند دوران دفاع مقدس خدمت می‌کنند

اقدام گروه های جهادی معطوف به خدمت به محرومان است

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی نیز در این رزمایش با بیان اینکه رفع تنش های آبی در استان را مدیون گروه های جهادی هستیم، گفت: عمل و اقدام گروه های جهادی معطوف به خدمت به محرومان است.

«تراب محمدی» افزود: ما وارث انباشت انبوهی از محرومیت ها بودیم که بعد از انقلاب اسلامی با روحیه جهادی بخش اعظمی از این محرومیت ها مرتفع شد.

وی اظهار کرد: بسیج سازندگی و گروه های جهادی تبلور عینی روحیات جهادی دهه ۶۰ هستند و گروه های جهادی فرزند انقلاب و از مردم و برای مردم هستند.

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: در گام دوم انقلاب نیازمند همت جهادی نخبگان و گروه های مختلف مردمی برای تحقق پیشرفت حداکثری و عدالت هستیم.

محمدی، ادامه داد: گروه های جهادی یاور دولت هستند و وجود گروه های جهادی برای دولت‌ها مغتنم و مهم است و حاج قاسم و آیت الله رئیسی مصادیق بزرگ عمل جهادی هستند.

گروه‌های جهادی همانند دوران دفاع مقدس خدمت می‌کنند

جهادگران بخاطر مردم و انقلاب از آسایش خود می گذرند

فرمانده سپاه عاشورا نیز در این رزمایش با بیان اینکه روحیه جهادی، ما را در مسیر حرکت به سمت قله ها قرار داده است، گفت: رزمایش جهادگران فاطمی به مدت ۱۰ روز و با افتتاح و اجرای ۲۰۰ پروژه برگزار می شود.

سردار «اصغر عباسقلی زاده»، با بیان اینکه افتخارات کنونی جامعه به دست جهادگران رقم خورده است، افزود: جهادگران بخاطر مردم و انقلاب از آسایش خود می گذرند.

وی اظهار کرد: کار جهادی، امر مقدسی است و باید تکریم و تمجید شود و روحیه جهادی و عمل انقلابی گروه های جهادی امروز به یک الگو تبدیل شده است.

عباسقلی زاده، ادامه داد: تلاش می شود تا بیشتر و بهتر از زمان کنونی به مردم و مناطق محروم خدمت کنیم و از مسوولان نیز بابت حمایت و پشتیبانی از گروه های جهادی قدردانی می کنم.

نظر شما