شناسهٔ خبر: 67953359 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

«تدفین» محمد تنابنده در سینما

فیلم سینمایی «تدفین» به کارگردانی محمد تنابنده از فردا در گروه سینمایی هنرو تجربه اکران می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ فیلم سینمایی «تدفین» به کارگردانی محمد تنابنده و تهیه‌کنندگی امیر سیدزاده از چهارشنبه ۱۰ مردادماه در سینماهای گروه هنر و تجربه میزبان تماشاگران خواهد بود و در آستانه اکران اولین پوستر این اثر نیز رونمایی شده است.  


این فیلم که براساس فیلمنامه‌ای به قلم محمد تنابنده ساخته شده، با محوریتی ضدجنگ و با پرداختن به موضوعی انسانی در لوکیشن‌هایی در شهرستان دامغان مقابل دوربین رفته است.

حسین مهری، توماج دانش بهزادی، محمود نظرعلیان، مجید سعیدی، حامد طاهری، ایوب دمان و … از جمله بازیگران فیلم «تدفین» هستند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «تدفین» آمده: خیلی خنده داره ... چشمهات و ببندی و باز کنی ببینی بابات  نیست ... ببندی و باز کنی ببینی مادرت نیست. ببندی و باز کنی ببینی عشقت نیست…
‌  
محمد تنابنده علاوه بر این اثر، فیلم بلند «آبستن» را نیز کارگردانی کرده و همچنین سال‌هاست به‌عنوان فیلمنامه‌نویس فعالیت می‌کند که مجموعه‌های «نون خ»، «پایتخت» و «دودکش» آثاری هستند که وی در آن‌ها به‌عنوان فیلمنامه‌نویس فعالیت داشته است.

«تدفین» محمد تنابنده در سینما

فهرست کامل عوامل این فیلم عبارتند از: سرمایه‌گذار و جانشین تهیه‌کننده: محمدجعفر فرد حسینی، مجری طرح و مدیر تولید:  امیر صیدآبادی، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، مدیر صدابرداری: هادی ساعد محکم، برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان:  علی مهرآسا، جانشین تولید: مصطفی‌ فرد حسینی، منشی صحنه: لیلا مربی، طراح صحنه: سعید هنرمند، طراح لباس: زهرا صمدی، طراح چهره‌پردازی: هاشم فغانی،  تدوین: بابک قائم، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، اصلاح رنگ و نور: علی تصدیقی، آهنگساز: نیما عظیمی‌نژاد، عکاس: پیام باورصاد، طراح گرافیک: مت باکس استودیو.

در گروه سینمایی هنر و تجربه فیلم‌های «عصب کشی»، «حبس مجرد»، «لاله کبود»، «۷۶۰۰» و بسته فیلم کوتاه سیمرغ نیز در حال اکران است.

نظر شما