شناسهٔ خبر: 67952820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی:

فعالیت‌های جهادی باید پیوست‌ فرهنگی داشته باشند

کامیار زادفر

جانشین فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی با بیان اینکه در فعالیت‌های جهادی باید پیوست‌ فرهنگی داشته باشیم و از ظرفیت‌های هنری استفاده کنیم، گفت: اجرای نمایش و سرود در محلات می‌تواند ارتباطات با مردم را تقویت کند.

صاحب‌خبر -

سردار محمدرضا عسگری، ‌نهم مردادماه در آئین افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی چهار، اظهار کرد: هدف ما، خدمت است و چه خوب است که در این مسیر، گروه‌های مختلف را همراه خود کنیم. گروه‌های مختلف مردمی اگر کمک کنند، بسیاری از گره‌ها باز می‌شود.

وی خطاب به جهادگران گفت: امیدآفرینی را گسترش دهید و حداقل‌ها را برای مردم فراهم کنید و در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری، فعالیت و برنامه‌ریزی کنید.

عسگری با بیان اینکه هدایت‌گری بیشتر از انجام خدمت اهمیت دارد، افزود: با هدایت‌گری خود گروه‌های دیگر را فعال کنید و آنها را پای کار بیاورید. فعالیت‌های جهادی در هر منطقه باید استمرار پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه کار جهادی، دشمن را ناامید می‌کند، تصریح کرد: خدمت جهادی، بهانه‌ای برای حضور ما در صحنه است و با جهاد خود، تلاش کنید توطئه‌های دشمن را خاموش کنید.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: توانمندی گروه‌های جهادی ما بیشتر از اینهاست و باید مردم و گروه‌های دیگر را فعال کنیم تا کار جهادی گسترش پیدا کند.

وی‌ با تاکید بر ضرورت اقدامات تربیتی گفت: فرامین مقام معظم رهبری باید اجرایی شود. باید امید را در جامعه افزایش داده و پایه‌های ایمان را گسترش دهیم. در هر منطقه‌ای که حضور پیدا می‌کنید برای این موضوعات، برنامه ویژه داشته باشید.

عسگری با تاکید بر تولید محتواهای فرهنگی تصریح کرد: اجرای نمایش و سرود در محلات می‌تواند ارتباطات با مردم را تقویت کند. در فعالیت‌های جهادی باید پیوست‌ فرهنگی داشته باشیم و از ظرفیت‌های هنری استفاده کنیم.

سرهنگ محمد مهجوری، فرمانده سپاه ناحیه اراک‌ نیز اظهار کرد: مهم‌ترین مولفه جهاد تبیین، امیدآفرینی است. کسی که ناامید می‌شود به پوچ‌گرایی می‌رسد و این پوچ‌گرایی منجر به آسیب‌های اجتماعی  می‌شود.

وی افزود: تمام اقداماتی که گروه‌های جهادی انجام می‌دهند، باید پیوست رسانه‌ای و فرهنگی داشته باشد تا مردم از این اقدامات مطلع شوند.

مهجوری با اشاره به فعالیت ۴۶۰ گروه جهادی در شهرستان اراک، از جهادگران خواست در جریان اقدامات جهادی خود در روستاها، به خانواده‌های شهدا و جانبازان نیز سر بزنند و گفت: در روستاها میزهای خدمت جهادی برپا کنید تا مسائل و مشکلات روستاها احصا شود.

انتهای پیام

نظر شما