شناسهٔ خبر: 67952687 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

فرماندار کوهدشت:

همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی برگزار می‌شود

فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه از ۲۰ مرداد افتتاح رسمی مواکب اربعین شهرستان آغاز خواهد شد، گفت: ابتدای هفته آتی نیز دومین همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی نیز برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، محمد مرادی، صبح امروز در دومین جلسه ستاد اربعین شهرستان کوهدشت اظهار داشت: برای خدمت‌رسانی به مواکب کمیته‌ها فعال می‌شود و برای اینکه به زائرین خدمت‌رسانی مطلوب انجام شود.

وی افزود: اگر دستگاه‌های حاکمیتی پای‌کار می‌آیند برای پشتیبانی، برای خدمت‌گزاری و حمایت از موکب داران و مردم عزیز می‌باشد، هر آنچه توان و امکانات داریم در اختیار موکب داران قرار خواهیم داد و در این راستا کوتاهی نخواهیم کرد.

فرماندار کوهدشت با اشاره به ساماندهی مواکب در شهرستان، عنوان کرد: راهبرد ستاد اربعین در سطح شهرستان ایجاد مواکب مجتمعی است، هرچه در این راستا کوشا باشیم مدیرت و نظارت بهتر، خدمات‌رسانی بیشتر و کاهش هزینه‌ها شاهد هستیم و هم‌چنین نمود بیشتری برای شهرستان ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت و نمایش استعداد هنرمندان آئینی در مواکب، تصریح کرد: اخیراً بانوان هنرمند شهرستان، نقاشی معروف عصر عاشورا استاد فرشچیان را بازطراحی کردند که بسیار هنرمندانه و عالی این مورد انجام شده است.

مرادی گفت: درزمینه مواکب هر جا نیروی انسانی بیشتر باشد، قطعاً خدمات‌دهی و حمایت در آنجا بیشتر خواهد بود، با هماهنگی و باقوت از همه مواکب حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

فرماندار کوهدشت گفت: ۲۰ مردادماه، افتتاح رسمی مواکب اربعین شهرستان آغاز خواهد شد و ابتدای هفته آتی نیز دومین همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی نیز برگزار می‌شود.

نظر شما