شناسهٔ خبر: 67951738 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

برگزاری همایش «فن‌بیان و گویندگی» در جهاددانشگاهی هنر

صاحب‌خبر -
مرکز آموزش‌های تخصصی هنر جهاددانشگاهی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل این نهاد، همایش رایگان «فن‌بیان و گویندگی» با محوریت برقراری ارتباطات کاری موثر در کسب و کار را ویژه جهادگران و اعضای خانواده ایشان برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی هنر، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، همایش رایگان «فن‌بیان و گویندگی» ویژه همکاران و خانواده معظم اعضای جهاددانشگاهی در مرکز آموزش‌های تخصصی هنر این نهاد برگزار می‌شود.
در این همایش که به همت مرکز آموزش‌های تخصصی هنر جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، سرفصل‌های آموزشی فن بیان و گویندگی شامل: برقراری ارتباط موثر در کسب و‌کار، تمرکز بر موفقیت، هدف گذاری و برنامه ریزی، بالا بردن عزت نفس، آشنایی با چارچوب های ذهنی افراد موفق، شناخت زبان بدن، ذهن خوانی، هم‌موج شدن و شبیه‌سازی با دیگران و یادگیری فنون مذاکرات، خوب و درست گوش کردن، واضح و سنجیده سخن گفتن، آشنایی با شیوه‌های ارتباطی با افراد تهاجمی، افراد منفعل و افراد با وجود، آشنایی با روش برخورد با منتقدین، زورگویان و پرخاشگران، افراد بد‌قلق، با وقار «نه گفتن»، بازخوردگیری و انواع بازخورد، از تهدیدها فرصت ساختن، چگونه و چه زمانی هنر و توانمندی‌هایمان را بروز و به نمایش بگذاریم؛ ارائه خواهد شد.
لازم به ذکر است از شرکت‌کنندگان در این همایش تست گویندگی جهت تعیین سطح گرفته شده تا علاقمندان با حضور در دوره‌های تکمیلی مرکز آموزش هنر، به صورت حرفه‌ای جذب بازار کار این رشته کاربردی شوند. در انتها به شرکت‌کنندگان گواهی حضور در همایش نیز اهدا خواهد شد.
همایش رایگان فن‌بیان و گویندگی روز سه‌شنبه 16 مردادماه 1403 همزمان با چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، از ساعت 16 تا 19 در مرکز آموزش‌های تخصصی واحد هنر برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت هنر جهاددانشگاهی: 88328652 (021) الی 55 و یا 09389382473 تماس حاصل نمایند. با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت با علاقه‌مندانی است که زودتر ثبت‌نام کرده باشند.

کپی لینک لینک کپی شد

نظر شما