شناسهٔ خبر: 67951590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهردار: اجرای عملیاتی فاز اول «طرح محله محوری مسجد بنیان» در اراک

اراک - ایرنا - شهردار اراک، از اجرای عملیاتی فاز اول «طرح محله محوری مسجد بنیان» در مناطق حاشیه‌ای شهر اراک خبر داد و گفت: هم‌افزایی دستگاه‌ها عامل مهم موفقیت این طرح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا علیرضا محمودی روز سه‌شنبه در سومین جلسه طرح محله محوری مسجد بنیان مجموعه مدیریت شهری، افزود: مدیریت شهری متولی اصلی طرح محله محوری مسجد بنیان است، اما باید توجه داشت که دیگر دستگاه‌ها و نهادهایی که به واسطه قوانین و مقررات و وظایف و ماموریت‌های کاری، در محله‌های شهری حضور فعالی دارند باید در تحقق این طرح که به واقع یک فرصت خدمت به مردم است، مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: طرح محله محوری مسجد بنیان، زمینه وفاق، همدلی و اتحاد بین دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و شهری را در مسیر خدمت رسانی افزایش می‌دهد.

شهردار اراک با اشاره به اینکه در طرح محله محوری مسجد بنیان، نیازهای گوناگون مردم در مسائل اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، عمرانی و خدماتی احصا و رفع می‌شود، اظهار کرد: ارتقا هویت محله، افزایش مشارکت شهروندان در رفع نیازها و مشکلاتشان، توزیع متناسب و عادلانه سرانه‌های خدماتی در سطح محله‌های شهری که توسعه شهری را به همراه دارد، از اهداف مهم اجرای این طرح است.

محمودی گفت: می‌توان با ایجاد یک مدیریت واحد، از انجام کارهای موازی در سطح محله‌های شهری جلوگیری و خلاهای موجود در روند ارایه خدمات به مردم را رفع کرد.

وی تصریح کرد: مردم در محله‌های شهری و با محوریت مساجد به خوبی می‌توانند نیازهای خود را با حضور فعال دستگاه‌های مختلف در محلات برطرف کنند.

نظر شما