شناسهٔ خبر: 67951043 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شهرداری تهران در زمینه تملک منزل «شیخ فضل‌الله نوری» گزارش دهد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما در کمیته فرهنگی و گردشگری موضوع منزل «شیخ فضل‌الله نوری» را دنبال کردیم و بخشی از آن توسط شهرداری منطقه و بخشی دیگر توسط سازمان زیباسازی مورد پیگیری قرار گرفت. سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما در کمیته فرهنگی و گردشگری موضوع منزل «شیخ فضل‌الله نوری» را دنبال کردیم و بخشی از آن توسط شهرداری منطقه و بخشی دیگر توسط سازمان زیباسازی مورد پیگیری قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد شیخ فضل‌الله نوری  اظهار کرد: جوهره اقدامات ایشان مردم سالاری دینی است که مقصود مقام معظم رهبری بوده و هست و این شخصیت حق بزرگی بر گردن انقلاب اسلامی دارد و ما در مورد ایشان کم کار کرده ایم.

وی افزود: باید در خصوص منزل ایشان در دره ششم اقداماتی انجام می شد. ما در کمیته فرهنگی و گردشگری این موضوع را دنبال کردیم و بخشی از آن توسط شهرداری منطقه و بخشی دیگر توسط سازمان زیباسازی مورد پیگیری قرار گرفت و درگیری هایی در مورد مالکیت وجود داشت که پیگیری شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در تذکری به شهردار تهران درخواست دارم تسریعی در این خصوص اتفاق بیفتد و سازمان زیباسازی و یا شهرداری منطقه در این مورد پاسخ دهد تا در پایان دوره نگوییم پس از چند سال به نتیجه نرسیده ایم.

انتهای پیام/

نظر شما