شناسهٔ خبر: 67950723 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۹ مرداد + جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _سه‌شنبه نهم مرداد_ با نوسان گسترده قیمت‌ها روبه‌رو است در برخی محصولات ریزش شدید دیده می‌شود و تعدادی از خودروها نیز در روند افت قیمت قرار دارند.

سورن پلاس دوگانه‌سوز و تمام مدل‌های این خودرو امروز روند ریزشی را تجربه کردند. این خودرو با شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به بهای ۷۶۹ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

پژو پارس از محصولات داخلی ایران خودرو بر خلاف دیگر محصولات این شرکت با رشد چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در محدوده ۶۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار گرفت البته این خودرو امروز در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک در شمار محصولات محبوب این شرکت با ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روند نزولی خود به قیمت ۷۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک V۲ روند نزولی را تجربه کرده و با ریزش ۹ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است و امروز این خودرو در کارخانه به فروش نمی‌رسد.

اطلس خودروی جدید سایپا، رکوردار افزایش قیمت در بین محصولات شد و با رشد ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۵۴۰ میلیون تومان رقم خورد.

شاهین اتوماتیک G از محصولات شرکت سایپا، با افت هشت میلیون تومانی به قیمت ۷۱۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۵ میلیون تومان، سورن پلاس ESP با قیمت ۷۲۳ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۶۸ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۰۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۴۱ میلیون تومان، پژو پارس ۶۶۳ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۰۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۵ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۰ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۸۳ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۹۷ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۵ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۳ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۴ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۹ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۸ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۱۹ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۱۹ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۹ مرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

محصولات مونتاژی نیز امروز روند قیمتی نوسانی را به خود گرفتند.

یکی از نخبه‌ترین مدل‌های اکستریم، خودروی VX است که امروز با افت قیمت ۴۰ میلیون تومانی به نرخ چهار میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

خودرو BAC X۳ یک کراس اوور کامپکت که از سال ۱۴۰۲ در خط تولید شرکت کرمان موتور مونتاژ می‌شود با افت ۲۵ میلیون تومان به قیمت یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ از محصولات شرکت بهمن موتور، با افت ۳۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت دو میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

مکث کلوت اتوماتیک (تیپ ۳) از محصولا مونتاژی تعادل خود را از دست داده و با رشد ۷۰ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان در بازار خریداری می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۶۱ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۹۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۱۸ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۲۳ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۸۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۹ مرداد + جدول

برچسب‌ها:

نظر شما