شناسهٔ خبر: 67950615 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدارس اصفهان میزبان دانش آموزان یا فرهنگیان مسافر! + فیلم مدارس اصفهان میزبان دانش آموزان یا فرهنگیان مسافر! + فیلم

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از اسکان مسافران در برخی از مدارس اصفهان و همزمان با حضور دانش آموزان در کلاس‌های تقویتی تابستانه گلایه کرد.

صاحب‌خبر -

بسیاری از افراد فصل تابستان را برای سفر انتخاب می‌کنند تا از شهر‌های مختلف کشور دیدن کنند و لحظات خوشی را سپری کنند. فرهنگیان هنگام مسافرت اغلب برای اقامت در شهر‌های مختلف از خانه معلم‌ها استفاده می‌کنند این امکاناتی است که سازمان آموزش و پرورش در اختیار آنها و خانواده هایشان قرار داده تا برای اقامت مشکلی وجود نداشته باشند.

موضوعی که این روز‌ها فرهنگیان را آزرده خاطر کرده است نحوه برخورد ستاد اسکان آموزش و پرورش استان اصفهان است. به گفته شهروند خبرنگار ما با وجود اینکه در مدرسه کلاس‌های تقویتی تابستانه در حال برگزاری است از سوی دیگر به مسافران تابستانی در همان مدرسه اسکان داده شده است؛ ما در دبیرستان پسرانه فرهنگ واقع در ناحیه ۲ شهر اصفهان اقامت دارم، اما حضور دانش آموزان در مدرسه موجب سلب آسایش از مسافران شده است این موضوع را پیگیری کردیم، اما اقدامی صورت نگرفت.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم حضور دانش آموزان در مدرسه را به نمایش گذاشت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

چهارمحال و بختیاری میزبان گردشگران تابستانی+فیلم

<div id="video-display-embed-code_19627316"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8788619/19627316?width=400&height=300"></script></div>

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

نظر شما