شناسهٔ خبر: 67950163 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر منتشر شد

هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر با عنوان « Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management» منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در جدیدترین کتاب مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر، مطالعه رابطه بین بازاریابی داخلی، ذینفعان داخلی و خارجی و شرکت‌ها به‌عنوان موضوعات جدید بررسی شده‌اند.

این کتاب شامل ۵ بخش با عناوین «مقدمه‌ای بر بازاریابی داخلی»، «بازاریابی داخلی: استراتژی»، «بازاریابی داخلی: ابزارها و مدل‌ها»، «بازاریابی داخلی: عملیاتی‌سازی و عملکرد» و «بازاریابی داخلی: ارتباطات و وفاداری ذینفعان» است.

هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر با عنوان « Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management» با نگارش و ویرایش دکتر پانته‌آ فرودی و دکتر مرتضی اکبری و بر اساس تفاهم‌نامه همکاری انتشارات دانشگاه تهران و انتشارات اشپرینگر چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام

نظر شما