شناسهٔ خبر: 67950032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون استاندار سمنان مطرح کرد

پیشگیری از فساد با سامانه پنجره واحد مدیریت زمین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: به‌کارگیری سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، پیشگیری از فساد و ساماندهی ارائه خدمات در حوزه زمین را به همراه دارد.

صاحب‌خبر -

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: هدف سامانه پنجره واحد، تسهیل امور مردم با دستگاه‌هاست و برای سهولت در انجام کار، روش‌ها و فرآیندها باید شفاف شود.

وی با بیان اینکه به‌کارگیری سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، یکی از مهمترین وظایف حال حاضر ادارات است که می‌تواند راهگشای مشکلات بسیاری برای ارباب رجوع باشد، افزود: ادارات باید با تسریع در زمان پاسخگویی به استعلامات، عملکرد خود را در این سامانه را بهبود بخشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: این کارگروه می‌تواند با تشریک مساعی به روند کارها انسجام بیشتری ببخشد.

حمیدی تصریح کرد: پدیده زمین‌خواری همواره یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است و ایشان در حوزه زمین‌خواری خواستار برخورد شدید با این پدیده مضموم هستند.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از پنجره واحد مدیریت زمین، پیشگیری از فساد و ساماندهی ارائه خدمات در حوزه زمین را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: سامانه پنجره واحد زمین به‌صورت هوشمند اقدامات دستگاه‌های اجرایی را رصد و پیگیری می‌کند و تکلیف تمام دستگاه‌های دست اندرکار را در این سامانه مشخص کرده است.

نظر شما