شناسهٔ خبر: 67949258 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انعقاد ۵۴ قرارداد توسعه شبکه و برق‌رسانی در استان بوشهر

بوشهر-ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: این شرکت ۵۴ قرارداد با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در حوزه برق‌رسانی منعقد کرد.

صاحب‌خبر -

«جعفر میگلی‌نژاد» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این حوزه ۲۳ قرارداد اصلاح و بهینه‌سازی شبکه با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال منعقد شده است.

وی افزود: همچنین ۳۱ قرارداد توسعه و برق‌رسانی نیز به میزان یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال منعقد شده که تمامی قراردادهای یاد شده از محل داخلی، استانی، نهضت ملی مسکن و اختصاصی تأمین اعتبار شدند.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: نتیجه این پروژه‌ها کمک به تأمین برق پایدار هم‌استانی‌ها است تا در شرایط پیک بار و گرما خاموشی متوجه آنان نباشد.

وی بیان کرد: در این راستا از مسئولان ارشد استان نیز برای حمایت‌های اعتباری در خصوص طرح‌های توسعه‌ای شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر قدردانی می‌شود.

میگلی‌نژاد بیان کرد: بدون شک این سطح از حمایت‌ها نویدبخش توسعه شبکه و بهسازی در نقاط مورد نیاز استان بوشهر است و منجر به افزایش چشمگیر سطح رضایت‌مندی مشترکان خواهد شد.

بیشتر بخوانید

فیلم/ گرمای شدید بوشهر و بیهوشی نیروی عملیاتی برق

راه‌اندازی ۳ هزار نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر

وی ادامه داد: با توجه به افزایش چشمگیر مصرف برق در استان از هم‌استانی‌ها انتظار می رود نسبت به مصرف بهینه اهتمام جدی داشته باشند.

میگلی نژاد تاکید کرد: هم استانی‌ها با نصب اپلیکیشن "با انرژی" و صرفه جویی در مصرف از هزاران جوایز نقدی و غیر نقدی با کاهش مصرف برق خود برخوردار شوند.

نظر شما