شناسهٔ خبر: 67948796 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

علی‌آبادی: صدایی که در کلیت اتمسفر سیاسی کشور شنیده می‌شود صدای خوبی است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بنده معتقدم صدایی که در کلیت اتمسفر سیاسی کشور شنیده می شود؛ صدای خوبی است و امیدوارم با یک همگرایی و یک همدلی درست، مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم مسیر خوبی را در پیش رو داشته باشند.

صاحب‌خبر -

روح الله لک علی آبادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ رئیس جمهور اظهار کرد: ایشان در  بیان ویژگی های وزرای کابینه دولت چهاردهم به شاخص هایی از قبیل صداقت، اعتقاد راسخ به نظام جمهوری اسلامی ایران، امید به آینده، تشرع، عدم برخورداری از سابقه سوء و برخورداری از نگرش ملی و نه جناحی اشاره کردند. توصیه های مقام معظم رهبری بایستی هم برای نمایندگانی که قرار است رای اعتماد بدهند و هم برای شورای راهبردی که باید وزرا را به مجلس معرفی کند؛ نصب العین قرار گیرد.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس بیان کرد: بنده معتقدم صدایی که در کلیت اتمسفر سیاسی کشور شنیده می شود؛ صدای خوبی است اگر چه گاهی اوقات شاهد شانتاژها و گاف های رسانه ای از جناح های مختلف هستیم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: امیدوارم با یک همگرایی و یک همدلی درست، مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم مسیر خوبی را در پیش رو داشته باشد که بتوانیم مشکلی را از مشکلات مردم حل کنیم.

علی آبادی درباره عملکرد دولت سیزدهم نیز گفت: دولت سیزدهم را نمی‌شود سفید سفید یا سیاه دید چرا که دولت سیزدهم نقاط ضعف و قوتی دارد اما در کل دولت سیزدهم نمره قابل قبولی در سه سال کاری خود می گیرد. دولت سیزدهم حضور در سازمان هایی نظیر شانگهای را رقم زد. همچنین ارتباط موثر و خوبی با همسایه ها داشتیم و در کل در روابط بین الملل گام های مثبتی را برداشت؛ و اگر ادامه داشت اتفاقات بهتری نیز در این زمینه رقم می خورد.

انتهای پیام

نظر شما