شناسهٔ خبر: 67948781 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

حماس: نتانیاهو درباره توافق تبادل اسرا دروغ می گوید - اکونیوز

اقتصاد ایران: جنبش حماس ادعاهای دروغین نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در خصوص سنگ اندازی این جنبش در مسیر دستیابی به توافق رد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد: سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه حماس مانع دستیابی به توافق می شود پوچ و عاری از صحت است.

وی در ادامه افزود: این نتانیاهو است که امروز و فردا کرده و در مسیر توافق مانع تراشی می کند. میانجی گران به خوبی می دانند که جنبش حماس از خود انعطاف لازم را نشان داده و مسیر را برای دستیابی به توافق باز کرده است.

الرشق اضافه کرد: حماس از قطعنامه شورای امنیت و سخنان بایدن در خصوص آتش بس و عقب نشینی ارتش اشغالگر از نوار غزه و توافق تبادل اسرا استقبال کرد اما نتانیاهو با این موارد مخالفت کرد.

وی گفت: نتانیاهو درباره موافقتش با این طرح و اصلاحات ارائه شده از سوی حماس دروغ می گوید. همه می دانند وی شروط اضافی را به ما تحمیل می کند که پیشتر در پیشنهادات طرف صهیونیستی نیامده بود.

عزت الرشق همچنین تصریح کرد: این شروط در هیچکدام از پیشنهادات میانجی گران نیز ارائه نشده بود.

مقامات صهیونیست به ویژه نتانیاهو طی ماه های گذشته همواره تلاش کرده اند با متهم کردن حماس، از فشار افکار عمومی در اراضی اشغالی در خصوص عدم دستیابی به توافق تبادل اسرا فرار کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما