شناسهٔ خبر: 67947423 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انتقاد قهرمان المپیک از شرایط دهکده بازی‌های پاریس

در شرایطی که ورزشکار طلایی استرالیا از شرایط دهکده المپیک انتقاد کرد، مربی او عنوان کرد این شرایط نباید خللی در تمرکز شاگردش وارد می‌کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، آریارن تیتموس در ماده ۴۰۰ متر آزاد زنان با زمان سه دقیقه و ۵۷ ثانیه و ۴۹ صدم ثانیه به مدال طلای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ رسید. او عنوان کرد به دلیل شرایط سخت دهکده المپیک نتوانسته است رکوردشکنی کند.

به نوشته روزنامه دیلی‌میل، این ورزشکار استرالیایی که قهرمان سه دوره شنای المپیک است، گفت: زندگی در دهکده المپیک کار را خیلی سخت کرد. قطعا این شرایط تاثیر بدی داشت و نتوانستم بهترین عملکردم را داشته باشم و بتوانم رکورد بزنم.

سخنان تیتموس واکنش منفی روهان تیلور، سرمربی تیم ملی شنای استرالیا، را در پی داشت. او به ورزشکاران کشورش گفت: هیچ چیزی نباید حواس آنها را برای ارائه‌کردن عملکردی خوب در المپیک پرت کند.

پیش از این ورزشکاران از شرایط دهکده المپیک انتقاد داشتند. ورزشکاران تیم ملی انگلیس از کمبود و کیفیت غذای دهکده بازی‌ها گلایه کردند و شناگران کره جنوبی نیز به دلیل شرایط بد حمل‌ونقل دهکده المپیک را ترک کردند.

تیتموس ۲۳ساله در ماده‌های ۲۰۰ متر و ۴۰۰ متر آزاد شنای المپیک توکیو طلا گرفته و در ۸۰۰ متر آزاد به مدال نقره و در ۴ در ۲۰۰ متر آزاد به مدال برنز رسیده بود.

انتهای پیام

نظر شما