شناسهٔ خبر: 67947344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی | لینک خبر

آغاز دوره تبیینی آموزشی برنامه باشگاه کارآفرینان نوجوان در مشهد مقدس | وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

دوره تبیینی آموزشی برنامه باشگاه کارآفرینان نوجوان ویژه سرگروه‌های آموزش کارآفرینی اداره های کل آموزش و پرورش سراسر کشور در مشهد مقدس آغاز شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی "محمد امین بابایی" مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در آیین افتتاحیه دوره تبیینی آموزشی برنامه باشگاه کارآفرینان نوجوان گفت: مهمترین اهداف تشکیل باشگاه کارآفرینان نوجوان، پرورش مهارت‌های نرم کارآفرینی و تقویت نگرش کارآفرینی در نوجوانان، آشناسازی مربیان، معلمان، دبیران و دانشجویان با مباحث کارآفرینی، تغییر روش‌های تدریس متناسب با مبانی کارآفرینی با هدف افزایش توانایی‌های کارآفرینانه نوجوانان و آشنا کردن خانواده‌ها با مباحث کارآفرینی به منظور تربیت نوجوانان در محیط خانواده است.
وی با بیان اینکه خراسان رضوی از استان‌های پیشگام کشور در اجرای طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان است، اظهار کرد: این طرح می تواند یکی از ابزار مقابله با آسیب‌های اجتماعی که بعضا افراد در سنین پایین گرفتار آن می شوند و همچنین ترویج اخلاق حرفه ای نیروی کار مؤثر باشد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: دانش‌آموزان باید برای ورود به بازار کار از سنین پایین آموزش ببینند و استفاده از تجربیات تلخ و شیرین کارآفرینان موفق و برتر در این خصوص اثرگذار است.
 

نظر شما