شناسهٔ خبر: 67947095 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پارک پیک فردیس تا پایان امسال به اتمام می‌رسد

المیرا دادمهر (اگیر)

مدیر منطقه ۲ شهرداری فردیس گفت: طراحی پارک محله پیک به پایان رسیده و طی دو هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، فرامرز گلخو روز سه‌شنبه ۹ مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تا پایان سال پروژه‌های مختلفی در منطقه دو شهرداری فردیس به بهره برداری می‌رسد، اظهار کرد: اصلاح هندسی معابر، بهسازی بلوارها، جدول گذاری و روکش آسفالت خیابان‌ها بخشی این پروژه‌ها هستند ولی یکی از شاخص ترین آنها احداث پارک محلی پیک است که در راستای افزایش سرانه سبز محلات کم‌برخوردار در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طراحی این پارک به پایان رسیده و طی دو هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

این مسئول توضیح داد: این پارک در چند فاز تعریف شده و تا تکمیل عرصه جنگل کاری که در سنوات گذشته انجام شده، ادامه خواهد داشت.

گلخو تصریح کرد: احداث مجموعه‌ای ورزشی که طرح آن سال گذشته مصوب شد یکی دیگر از پروژه‌های این منطقه تا پایان سال است که شامل سالن فوتبال، والیبال و بسکتبال است و علاوه بر این سالن‌های ورزشی دیگری مثل سالن پینگ پنگ و بدنسازی نیز در کنار آن در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: ظرف دو ماه آینده پیمانکار انتخاب و عملیات احداث آن در شهرک وحدت آغاز می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برنامه شهرداری منطقه ۲ برای برخورد با ساخت وسازهای غیر مجاز هم گفت: این اتفاق از یک سال و نیم پیش با به کارگیری پیمانکار شهربان آغاز شده و خوشبختانه خروجی مناسبی هم داشته است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری فردیس افزود: به گواه کاهش  پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ طی این مدت در بحث جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز در این منطقه اتفاقات خوبی افتاده است.

وی همچنین به پیگیری جهت آسفالت محلات کم برخوردار این منطقه هم اشاره کرد و افزود: جدول گذاری و روکش آسفالت ۹۰ درصد معابر اصلی و فرعی محلات کم برخورداری مثل پیک و اهری انجام شده و مشکل جدی ای در این خصوص وجود ندارد.

گلخو گفت: اگر شهروندان در بحث جمع آوری زباله یا آسفالت مورد خاصی دارند با شهرداری در میان بگذارند تا اقدام لازم برای رسیدگی صورت بگیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما