شناسهٔ خبر: 67943022 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همراه با المپیک پاریس؛

نبردی برای انتقام؛ نوشاد و هاریموتو ژاپنی، این بار در المپیک

تهران- ایرنا- نوشاد عالمیان در دیداری حساس و انتقامی در رقابت‌های انفرادی تنیس روی‌میز المپیک پاریس به مصاف هاریموتو از ژاپن می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مرحله یک شانزدهم پایانی رقابت‌های انفرادی تنیس‌روی میز مردان المپیک با جدال حساس نوشاد عالمیان از ایران، مقابل توموکازو هاریموتو از ژاپن پیگیری خواهد شد.

عالمیان دارنده رنکینگ ۵۱ دنیا در حالی صبح چهارشنبه به مصاف توموکازو هاریموتو می‌رود که این بازیکن سرشناس ژاپنی دارنده رنکینگ ۹ دنیا است و نوشاد عالمیان در دو مصاف قبلی خود مقابل این سامورایی سرسخت، شکست خورده است.

عالمیان در بازی‌های آسیایی هانگژو ۴ بر ۲ نتیجه را به این حریف واگذار کرد و در مسابقات کانتندر زاگرب با حساب ۳ بر ۱ مغلوب این حریف شد تا در سومین تقابل مقابل این حریف نامدار خود، به فکر انتقام باشد.

هاریموتو با ۲۱ سال سن دارنده عناوین مهمی همچون دو نقره المپیک جوانان، دو نقره جام‌جهانی به همراه تیم ملی ژاپن، برنز المپیک توکیو و طلای مسابقات کاپ آسیا و چندین قهرمانی در رقابت‌های کانتندر است.

هاریموتو پیش از رسیدن به نوشاد مقابل مارتین آلگرو از بلژیک ۴ بر صفر به پیروزی رسید و گام به مرحله ۱/۱۶ پایانی انفرادی المپیک نهاده است، نوشاد عالمیان نیز با پیروزی ۴ بر یک مقابل اوموتایو از نیجریه در این مرحله از المپیک حاضر است.

نوشاد عالمیان نیز دارنده سه مدال برنز بازی‌های آسیایی برای انتقام از هاریموتو و صعود به جمع ۱۶ بازیکن برتر المپیک ۲۰۲۴ پاریس صبح چهارشنبه ساعت ۱۱ به وقت پاریس به مصاف این حریف قدرتمند خواهد رفت. نوشاد عالمیان با ۳۱ سال سن‌، سومین تجربه حضور خود در المپیک را پشت سر می‌گذارد.

نظر شما