شناسهٔ خبر: 67942685 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دادستان عمومی و انقلاب قم خبر داد

دستگیری سارقان بیش از ۱۰۰ دوچرخه در قم

شیما احمدزاده

دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری و صدور کیفرخواست سارقان و مالخران بیش از۱۰۰ دوچرخه مربوط به مجتمع‌های مسکونی، منازل و معابر این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب با بیان اینکه با وصول گزارش‌های متعدد سرقت دوچرخه، تحقیقات در شعبه دوم دادستانی قم آغاز شد، اظهار کرد: با رصد پلیس آگاهی استان و دستورات مقام قضایی این سارقان سابقه دار غیربومی طی یک قرار صوری با مالخر در اردیبهشت ماه سال جاری بازداشت و در گوشی آن‌ها تصاویر و مشخصات دوچرخه‌های سرقتی یافت شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادستانی قم، وی با بیان اینکه سارقان، دوچرخه‌ها را به بهای کمی به مالخران می‌فروختند، افزود: آنان با ورود به مجتمع‌های مسکونی و بریدن قفل دوچرخه‌های موجود در انباری و پارکینگ آپارتمان‌ها، با خونسردی کامل سوار بر دوچرخه شده و رکاب زنان از مجتمع خارج و آن‌ها را به سرقت می‌برند.

غریب محله‌های پردیسان، شهید فراشاهی و باجک قم را از محل‌هایی برشمرد که بیشترین سرقت دوچرخه در آن رخ داده است و اضافه کرد: سه مالخر در ارتباط با این پرونده بازداشت شدند که یکی از این مالخرها زیر ۱۵ سال سن دارد.

دادستان قم با هشدار به مدیران اجرایی و هیات‌های مدیره ساختمان‌ها در خصوص تامین امنیت مجتمع‌های مسکونی و دقت در تردد افراد ناشناس، از مردم خواست نسبت به مراقبت مطمئن از اموال و دارایی‌های خود در معابر و اماکن عمومی اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما