شناسهٔ خبر: 67941887 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

روز سوم بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس با ناکامی تیم دو نفره روئینگ بانوان ایران در صعود به نیمه‌نهایی و آغاز رقابت نماینده جوان کشورمان در تیراندازی اهداف پروازی همراه بود.

نرسیدن روئینگ دونفره بانوان به نیمه‌نهایی و رقابت جوان‌ترین نماینده کشورمان

نرسیدن روئینگ دونفره بانوان به نیمه‌نهایی و رقابت جوان‌ترین نماینده کشورمان

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران ، ایپنا ؛ در روز سوم المپیک ۲۰۲۴ پاریس، سه ورزشکار کشورمان در ۲ رشته قایقرانی و تیراندازی به مصاف حریفان رفتند.

قایقرانی؛ ناکامی روئینگ ۲ نفره بانوان در صعود به نیمه‌نهایی

امروز مسابقه روئینگ دو نفره سبک وزن بانوان در مرحله شانس مجدد پیگیری شد.در این رقابت تیم ایران با ترکیب زینب نوروزی و مهسا جاور که دیروز به شانس مجدد راه پیدا کرده بود، در گروه اول با تیم‌های آرژانتین، کانادا، ایرلند و چین به رقابت پرداخت.

تیم دونفره سبک وزن روئینگ کشورمان در این مسابقه با ثبت زمان ۷:۳۵.۵۶ دقیقه به مقام چهارم رسید و ضمن ناکامی در صعود به مرحله نیمه‌نهایی، برای تعیین جایگاه نهایی به فینال C رفت.

مهسا جاور و زینب نوروزی، چهارشنبه ۱۰ مرداد در فینال C با چین، پرو و ژاپن برای رتبه سیزدهم تا هجدهم بازی‌های المپیک رقابت خواهند کرد.

تیراندازی؛ جوان‌ترین المپیکی ایران به خط آتش رفت

سومین روز المپیک پاریس با آغاز رقابت جوان‌ترین عضو کاروان ایران همراه بود. محمد بیرانوند که تنها ۱۵ سال دارد، به عنوان پدیده تیراندازی، امروز رقابت‌هایش را در تیراندازی اهداف پروازی در بخش تراپ، آغاز کرد.

در این مسابقه که ۳۰ تیرانداز حضور داشتند نماینده ایران در دور مقدماتی و در مجموع سه راند با ۷۰ امتیاز در رده بیست‌ویکم ایستاد. او راند اول و دوم را با امتیاز ۲۳ و در راند سوم را با امتیاز ۲۴ به پایان برد.

دور مقدماتی تراپ مردان فردا (سه‌شنبه ۹ مرداد) با برگزاری راند چهارم و پنجم به پایان می‌رسد و چهره ۶ تیرانداز راه یافته به فینال مشخص می‌شود.

نظر شما