شناسهٔ خبر: 67940238 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه :

کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه/ ۴۰ درصد سرقت‌های رخ داده مربوط به خودرو است

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: با اقدامات پیشگیرانه و طرح های انجام شده طی ۴ ماه ابتدایی سال جاری شاهد کاهش ۱۸ درصدی سرقت ها در کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

صاحب‌خبر -

علی کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: کاهش سرقت‌های امسال در واقع تداوم روند کاهشی شدن سرقت‌هایی است که از سال گذشته در استان آغاز شده بود و خوشبختانه توانستیم آن را با شیب تندتری ادامه دهیم.

وی افزود: در استان کرمانشاه ۴۰ درصد سرقت‌ها مربوط به خودرو، قطعات و محتویات آن است که متأسفانه امسال روند آن نسبت به سال گذشته مقداری با افزایش روبرو بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: روند افزایشی شدن سرقت خودرو، قطعات و محتویات آن می‌طلبد تا صاحبان و مالکان وسایل نقیله بیش از گذشته از وسیله خود مراقبت کنند.

کرمی ادامه داد: توصیه‌ای که به رانندگان داریم این است حتماً خودرو خود را به وسایل و تجهیزات ایمنی مجهز و حتماً از وسایلی نظیر قفل فرمان و پدال و دزدگیر استفاده کنند.

وی تاکید کرد: روشن گذاشتن خودرو و ترک آن حتی برای لحظه‌ای کوتاه می‌تواند باعث سرقت خودرو شود بنابراین تحت هیچ شرایطی نباید خودرو را در حالت روشن ترک کرد.

نظر شما