شناسهٔ خبر: 67939863 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

معاون سازمان بسیج: مسئولیت قرارگاه جوانی جمعیت با بسیج است/ زوجین جوان فرزندآوری را تأخیر نیندازند/ مرد و زن در زندگی مشترک شخصیت همدیگر را خُرد نکنند

معاون سازمان بسیج گفت: مرد و زن در زندگی مشترک خود باید مراقب باشند که هیچ‌گاه شخصیت همدیگر را خُرد نکنند و عزت و کرامت همدیگر را همیشه و در همه حال حفظ کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج در همایش «سفیران جمعیت» به توصیه‌هایی پیرامون فرزندآوری پرداخت.

سردار معروفی با بیان اینکه ما در سپاه، خانواده فرد پاسدار را هم پاسدار می‌دانیم، اظهار داشت: سپاه و بسیج، نهادهایی خانواده‌محور هستند و اعتقاد ما این است که عقبه سپاه و بسیج، پادگان نیست بلکه خانواده است.

او ادامه داد: «فرزندآوری» سبب آرامش، امیدواری و ایجاد نشاط در زندگی زوجین می‌شود و توصیه ما به همه زوجین جوان این است که فرزندآوری خود را به تأخیر نیندازند.

معروفی گفت: دشمن روی پیر شدن جمعیت کشور ما حساب باز کرده و برای آن نقشه طراحی کرده است و ضرورت دارد که ما برای مقابله با این نقشه دشمن، راهکارهای قانونی جوانی جمعیت را به نحو احسن در کشور اجرایی کنیم.

او با بیان اینکه امروز مسئولیت قرارگاه جوانی جمعیت در کشور بر عهده بسیج است، گفت: «توکل به خدا»، «امید» و «محبت» رموز موفقیت و پایداری یک ازدواج را تشکیل می‌دهند.

معروفی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: مرد و زن در زندگی مشترک خود باید مراقب باشند که هیچ‌گاه شخصیت همدیگر را خُرد نکنند و عزت و کرامت همدیگر را همیشه و در همه حال حفظ کنند؛ همچنین مرد و زن باید گوش شنوای همدیگر باشند و نسبت به یکدیگر، ایثار و ازخودگذشتگی داشته باشند.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما