شناسهٔ خبر: 67938667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سردار شوقانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شاهرود گفت:

تحکیم دائمی و مستمر روح مقاومت با رویکرد حکومت جهانی هدف نظام اسلامی است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: هدف نظام اسلامی تحکیم دائمی و مستمر روح مقاومت با رویکرد حکومت جهانی است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در حسینیه ثارالله این نهاد، با بیان اینکه در راستای تکریم و پاسداشت یک خدمتگزار به نظام و بسیجیان و آحاد مردم گردهم آمدید، با اشاره به تحولات منطقه‌ای و بین المللی اظهار کرد: امروز نظم نوین جهانی با ساختار جدید جایگزین ادعای پوشالی کدخدایی جهان شده است.
وی افزود: استکبار جهانی راهبرد نیل تا فرات و توسعه طلبی را داشت، اما به انزوا کشیده شده است و همه آزادی خواهان در برابر هجمه دشمن قدم علم کردند.
فرمانده سپاه استان سمنان تصریح کرد: از اهداف عالیه انقلاب اسلامی استکبار ستیزی و غلبه خون بر شمشیر و لبیک گفتن به ندای امام حسین (ع) در هر عصر و زمانی است که به گوش آزادی خواهان خواهد رسید و نمونه بارز آن دانشگاه امام حسین (ع) در هشت سال دفاع مقدس و دستاورد آن تربیت نسل جوان، مومن انقلابی و شکوفایی همه ظرفیت‌های نهفته و ایجاد بازدارندگی برای ایران اسلامی است که به ارمغان آورده است.
سردار شوقانی با بیان اینکه هدف نظام تحکیم دائمی و مستمر روح مقاومت با رویکرد حکومت جهانی است به مصداق آیه شریفه قرآن که وارثان زمین مستضعفان هستند، می‌باشد، گفت: از غزه تا عراق و سوریه لبنان و یمن و ان شاءالله از دریای مدیترانه تا جبل الطارق هسته‌های مقاومت رجز جهاد فی سبیل الله را در نبرد آخرالزمان در صفوف به هم پیوسته سَر خواهند داد.
وی با اشاره به اینکه سپاه به عنوان مولود مبارک نظام مقدس جمهوری اسلامی با رسالت همه جانبه برای سربازی و محافظت از انقلاب در عرصه میدان روز به روز قوی‌تر و شجاع‌تر می‌شود، خاطر نشان کرد: در پنج سال اخیر فرزندان بروند ایران پنجه در پنجه با دشمنان، مستقیم در عین الاسد، گروهک‌های تروریستی در جنوب شرق و شمال غرب و داعش و تکفیری و ضد انقلاب و در جنگ ترکیبی همه جانبه در سنوات گذشته و سال ۱۴۰۱ در میدان حاضر و همه مردم و بسیجیان و پاسداران و نیروهای انتظامی و امنیتی دوشادوش هم نقش آفرینی کردند.
وی ادامه داد: عملیات وعده صادق با فرماندهی و راهبری فرماندهی کل قوا جنگ تمام عیار با ایران اسلامی و جهان اسلام را دور کرد و عملیات بزرگ تاریخ ساز برای امت بزرگ اسلام ثبت شد.
فرمانده سپاه استان با بیان اینکه در مجموعه شهرستان شاهرود با راهبری امام جمعه و نماینده عالی دولت و مسؤولان مختلف شاهد بوده و هستیم که در راستای ماموریت‌های سپاه همراهی و همکاری است، افزود: عملکرد جهادی و امید آفرینی سرهنگ یونسیان فرمانده سپاه شاهرود با بهره گیری از اخلاص و صداقت و انسجام بخشی درون سازمان در قرارگاه‌های دوازده گانه خاصه فرهنگی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و جهاد تبیین و مسائل اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای اعتلای انقلاب در شهرستان موثر بوده است.
وی سرهنگ اسماعیلی را نیز دارای توان بالا و سابقه درخشان عنوان کردند که در این سنگر موفق خواهند شد.
در این مراسم با اعطا حکم سرهنگ محمدمهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شد و از زحمات سرهنگ یونسیان در مدت تصدی این مسوولیت تقدیر به عمل آمد.

نظر شما