شناسهٔ خبر: 67938199 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

محمودی‌نژاد: اندونزی بهتر از گذشته ظاهر شد/ آمدیم تا قهرمان شویم

صاحب‌خبر -

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان ایران، گفت: رقابت سختی مقابل اندونزی در نیمه نهایی قهرمانی جوانان آسیا داشتیم. قبلا در دیدارهای تدارکاتی دوبار به مصاف این تیم رفته و با نتیجه سه بر صفر به برتری رسیدیم. البته در دیدار امروز بازیکنان اندونزی بهتر از قبل ظاهر شدند.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا به مصاف اندونزی میزبان این مسابقات رفت و با شکست سه بر صفر این تیم به دیدار نهایی راه یافت.

آرین محمودی‌نژاد دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از این دیدار بیان کرد: رقابت سختی مقابل اندونزی داشتیم. قبلا در دیدارهای تدارکاتی دوبار به مصاف این تیم رفته و با نتیجه سه بر صفر به برتری رسیدیم. بازیکنان اندونزی بهتر از قبل ظاهر شدند. البته بازیکنان تیم ایران نیز عملکرد خوبی داشتند.

وی با اشاره به صعود تیم جوانان ایران به فینال رقابت‌ها گفت: امیدوارم این تورنمنت را با عنوان قهرمانی به اتمام برسانیم. به اندونزی آمدیم تا این کار را انجام دهیم.

محمودی‌نژاد با اشاره به اتفاقات دیدار روز گذشته برابر کره‌جنوبی گفت: در دیدار قبلی دو ست از آن‌ها پیش افتادیم اما به‌خاطر شرایط رقابت و حواشی ایجاد شده ازسوی کره‌ای‌ها دچار افت و خیز شدیم ولی امیدوارم در فینال بهترین نمایش خود را انجام دهیم.

گفتنی است تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت 15:30 فردا (سه‌شنبه نهم مرداد) برای کسب عنوان قهرمانی آسیا به مصاف کره می‌رود.

نظر شما