شناسهٔ خبر: 67938006 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

صبر بیژن بنفشه خواه تمام شد؛ از تهیه کننده «بگو بخند» شکایت می‌کنم

بیژن بنفشه‌خواه که بیش از یکسال است تهیه‌کننده فصل اول «بگو بخند» با وی تسویه‌حساب نکرده گفت: من به شکایت‌کردن از مسعود شریعت نیا تهیه‌کننده این برنامه فکر می‌کنم و احتمالاً با برخی از عوامل وکیل بگیریم و این کار را انجام دهیم.

صاحب‌خبر -

بیژن بنفشه‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین داور فصل اول مسابقه «بگوبخند» با انتشار متنی در فضای مجازی نوشت: من یک سال و چند ماه است که از شبکه نسیم، دو سوم قراردادم را بابت فصل اول این مسابقه استعدادیابی دریافت نکرده‌ام.

این بازیگر  درباره این موضوع گفت: اردیبهشت سال ۱۴۰۲ بود که ما، در حدود یک ماه این برنامه را ضبط کردیم؛ اواسط پروژه چِک یکی از داوران که نمی‌خواهم اسم او را بیان کنم پاس نشد و برگشت خورد.

وی افزود: من در همان زمان گفتم الان مسعود شریعت نیا که تهیه‌کننده فصل اول «بگوبخند» بود به ما نیاز دارد و هم اکنون که سر پروژه هستیم دستمزد ما را پرداخت نمی‌کند زمانی که کار به اتمام برسد دست ما به جایی بند نیست.

داور فصل اول «بگوبخند» ادامه داد: زمانی که نوبت پرداخت قسط من شد وقتی از وی پرسیدم کی پرداخت می‌کنید گفت فردا صبح!

بنفشه‌خواه بیان کرد: زمان آفیش ما، در این پروژه از ساعت ۱۴ تا ۲ بامداد؛ سه یا چهار روز سرکار می‌رفتم و به من یا می‌گفت فردا صبح یا فردا بعدازظهر پرداخت می‌کنم.

وی اظهار کرد: آنجا بود که من برای اولین‌بار و آخرین بار کار را برای یک روز تعطیل کردم و تلفنم را نیز خاموش کردم، به شریعت نیا اخطار دادم و گفتم اگر فردا پیامک واریز حقوق برای من آمد من ساعت ۱۴ به محل کار می‌آیم و در خدمت شما هستم و اگر واریز نشد نمی‌آیم.

این بازیگر تلویزیون گفت: زمانی که من این کار را انجام دادم یک قسط از قرارداد خود را دریافت کردم که اگر این کار را نکرده بودم، هم‌اکنون طلبم از او بیشتر بود؛ تاکنون دو سوم قرارداد من از یک سال و چند ماه قبل همچنان پرداخت نشده است.

منبع فارس
انتهای پیام/

نظر شما