شناسهٔ خبر: 67937384 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

فدایی: فیلیپین تیمی سیستماتیک است/ برای پیروزی برابر چین می‌جنگیم

صاحب‌خبر -

قطر پاسور تیم ملی والیبال نوجوانان ایران، گفت: فیلیپینی‌ها روی سیستم بازی کردند، بازیکنان این تیم به‌خوبی توپ‌گیری انجام می‌دهند و در حالت برگشتی و دفاع عملکرد مطلوبی داشتند.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران امروز در دومین دیدار خود در قهرمانی زیر 18 سال آسیا با شسکت فیلیپین به دومین برد خود در مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت تا فردا در جدالی حساس برابر چین برای صدرنشینی در گروه سوم مقدماتی تلاش کند.
پرهام فدایی قطر پاسور تیم ملی نوجوانان پس از کسب پیروزی مقابل فیلیپین بیان کرد: رقابت خوبی برابر فیلیپین انجام دادیم. در این مسابقات تیم ضعیف نداریم و همه برای کسب پیروزی می‌جنگند.

وی با اشاره به کیفیت تیم نوجوانان فیلیپین گفت: بازیکنان این تیم روی سیستم بازی کردند و به‌خوبی توپ‌گیری و لمس توپ داشتند. در حالت برگشتی و دفاع نیز عملکرد مطلوبی داشتند. اما فیلیپینی‌ها از نظر فیزیکی و قد مقداری کوتاه هستند و به همین علت در حمله ضعیف عمل کردند.

بازیکن تیم ملی نوجوانان ادامه داد: بازیکنان فیلیپین تلاش داشتند تا این ضعف را با عملکرد خوب در سایر فاکتورها جبران کنند و در حملات برگشتی عملکرد خوبی داشتند و به خوبی سرویس زدند.

فدایی درخصوص دیدار بعدی تیم نوجوانان ایران با چین گفت: در سطح آسیا، چین همیشه یکی از تیم‌های خوب والیبال بوده‌است و قطعا رقابت سختی در پیش داریم. آن‌ها را آنالیز می‌کنیم و برای پیروزی برابر چین می‌جنگیم.

تیم ملی والیبال نوجوانان ساعت 14:30 دقیقه روز سه‌شنبه نهم مرداد در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف چین می رود که نتیجه این مسابقه برای صدرنشینی در گروه اهمیت زیادی برای دو تیم دارد.

نظر شما