شناسهٔ خبر: 67935804 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکنش باکو به اظهارات اردوغان درباره تجربه جنگ قره باغ واکنش باکو به اظهارات اردوغان درباره تجربه جنگ قره باغ

نظامی جمهوری آذربایجان در خصوص اظهارات اردوغان گفت: اظهارات در مورد مشارکت پرسنل نظامی هر کشوری در عملیات نظامی مربوط به احیای تمامیت ارضی و حاکمیت آذربایجان هیچ مبنایی ندارد.

صاحب‌خبر -

نماینده عالی رتبه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور ترکیه در تهدید رژیم اسرائیل به استفاده از تجربه جنگ قره‌باغ و لیبی گفت: اظهارات در مورد مشارکت پرسنل نظامی هر کشوری در عملیات نظامی مربوط به احیای تمامیت ارضی و حاکمیت آذربایجان هیچ مبنایی ندارد.

 

وی افزود: ترکیه و پاکستان در جنگ ۴۴ روزه میهنی از آذربایجان حمایت سیاسی کردند. در همین راستا، الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان بار‌ها در سخنرانی‌های خود از رهبری ترکیه و پاکستان قدردانی کرد.

 

این نظامی آذربایجانی افزود: در طول جنگ ۴۴ روزه نزدیک به ۳۰۰۰ نفر از نیرو‌های مسلح آذربایجان به شهادت رسیدند، ۲۰۴ نفر در عملیات‌های یک روزه ضد تروریستی به شهادت رسیدند و همچنین تعداد زیادی از مردم به مقام جانبازی و جانبازی رسیدند.

 رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفته بود: همانطور که در قره باغ و لیبی وارد شدیم، شبیه آن را در اسرائیل نیز انجام می‌دهیم. فقط باید قوی باشیم تا بتوانیم این قدم‌ها را برداریم. بیایید این قدم‌ها را برداریم.

نظر شما