شناسهٔ خبر: 67935565 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مسئول بسیج حقوقدانان سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان خبر داد

اجرای طرح سه شنبه‌های حقوقی در مساجد/ سخنرانی معاون اول قوه قضائیه در همایش بسیج حقوقدانان

مسئول بسیج حقوقدانان سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان از برگزاری همایش بسیج حقوقدانان به صورت ویدئو کنفرانس با سخنرانی معاون اول قوه قضائیه و رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد گیتی فر بعد از ظهر امروز _ دوشنبه هشتم مرداد_ به مناسبت هفته بسیج حقوقدانان در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های این قشر در هفته جاری پرداخت و اظهار کرد: در ۱۴ مرداد که روز حقوق بشر قرار گرفته است، با همایش حقوقدانان و حقوق یاران میزبان حقوقدانان و اصحاب رسانه هستیم.

وی افزود: امروز، روز ترویج فرهنگ حقوق یاری و اعتلای دانش حقوقی عامه است و فردا به صورت تخصصی و جهادی نشست‌های حقوقی را در ادامه طرح سه شنبه‌های خدمت در مساجد برگزار خواهیم کرد، بدین نحو که در هر سه شنبه به صورت دوره‌ای در یک یا دو مسجد از هر حوزه مقاومت بسیج به صورت رایگان مسائل حقوقی مردم رسیدگی خواهیم کرد.

مسئول بسیج حقوقدانان سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان ادامه داد: روز چهارشنبه ۹ انجمن علمی برگزار خواهیم کرد که طی جلسات ماهیانه مشکلات دادگستری و عامه را حل می‌کنند و راهکارهای قانونی را به ریاست دادگستری ارائه خواهند کرد.

وی یادآور شد: روز پنجشنبه حقوقدانان بسیجی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان دیدار خواهند مرد و پی از آن در بعد از ظهر همان روز غبارروبی از ۱۳ مزار شهدای حقوقدان انجام خواهد گرفت.

گیتی فر با بیان اینکه سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر اصفهان توسط یکی از وکلای بسیج حقوقدانان به هفته بعد موکول شد، اضافه کرد: روز شنبه نیز به مطالبات بسیجیان حقوق دان رسیدگی خواهیم کرد.

وی ابراز کرد: روز یکشنبه قرار است در سپاه به صورت سراسری و ویدئوکنفرانس با کلیه کانون‌های بسیج حقوقدانان سراسر کشور ارتباط برقرار کنیم که در این برنامه معاون اول قوه قضائیه و رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنرانی خواهند کرد و اصحاب رسانه می‌توانند آن را پوشش خبری دهند.

مسئول بسیج حقوقدانان سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: شعار امسال بسیج حقوقدانان «حقوقدانان و حقوق یاران بسیجی، میدان داران جهاد حقوقی برای تحقق عدالت اسلامی و تمدن نوین اسلامی» است.

نظر شما