شناسهٔ خبر: 67933388 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

ایلان ماسک: «کامالا هریس» منقرض کننده بشریت است

ایلان ماسک میلیاردر آمریکایی و مالک سرشناس شبکه اجتماعی ایکس، کامالا هریس نامزد احتمالی دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری را فردی نابودگر و منقرض کننده نامید.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ایلان ماسک میلیاردر آمریکایی، کامالا هریس را فردی نابودگر و منقرض کننده نامید.

ایلان ماسک میلیاردر آمریکایی و مالک سرشناس شبکه اجتماعی ایکس، کامالا هریس نامزد احتمالی دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری را فردی نابودگر و منقرض کننده نامید.

کامالا هریس پیشتر در ویدئویی گفته بود جوانان وقتی که درباره آینده شان فکر می‌کنند، نگرانی‌هایی درباره شرایط آب و هوایی دارند. وی افزوده بود شمار زیادی از رای دهندگان جوان، به دلیل نگرانی‌های مربوط به تغییرات اقلیمی در انتخابات ۲۰۲۰ شرکت کرده و رای دادند.

هریس در اظهاراتش افزود: از آنجا که جوانان می‌گویند، تصمیم گیری درباره چگونگی مدیریت بحران‌های آب و هوایی را به فرد دیگری واگذار نمی‌کنیم. می‌دانید، من شنیده ام رهبران جوان درباره موضوعی که به آن نگرانی اقلیمی می‌گویند، با من صحبت می‌کنند. عاملی که باعث ترس آیندگان شده و نامشخص است که آیا این موضوع برای شما منطقی است که حتی درباره داشتن فرزند فکر کنید، آیا برای شما منطقی است که درباره اشتیاقتان برای خرید یک خانه فکر کنید..، زیرا این آب و هوا چگونه خواهد بود؟

ماسک در واکنش به این ویدئو در پستی در شبکه اجتماعی ایکس گفت: شامالا (اشاره به هریس) یک نابودگر است. گسترش طبیعی فلسفه او، هولوکاست حقیقی برای تمام بشریت خواهد بود.

پسر ترامپ با انتشار این ویدئوی ۱۵ ثانیه‌ای از اظهارات هریس بدون هیچ مدارک و مستنداتی مدعی شد که هریس به جوانان توصیه می‌کند که به علت تغییرات اقلیمی نباید فرزند داشته باشند.

ونس نیز سپس با بازنشر ویدئوی پسر ترامپ در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: این تقریبا مانند آن است که این افراد نمی‌خواهند جوانان زندگی یا هر چیز دیگری تشکیل دهند؛ و این به راستی بسیار عجیب است.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما