شناسهٔ خبر: 67933209 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز خبر داد؛

حضور ۱۲ هزار دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت مدارس البرز

کرج- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز از حضور ۱۲ هزار دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت مدارس این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار فتح اللهی از بازدید گسترده مجموعه معاونت پرورشی این اداره کل از پایگاه‌های اوقات فراغت خبر داد و گفت: شعار اصلی امسال پایگاه‌های اوقات فراغت «تربیت بدون توقف» است.

وی با بیان اینکه در این طرح رشد و تعالی دانش آموزان ایرانی در پرتو همیاری نهادهای تربیتی هدف قرار داده شده است، افزود: محور برنامه‌های این طرح زیباشناختی، زیستی و بدنی، علمی و فناورانه، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و حرفه‌ای متناسب با سند تحول بنیادین است.

فتح اللهی اضافه کرد: بر اساس آمارهای به دست آمده از سامانه نورینو ۵۰۰ پایگاه اوقات فراغت در استان البرز فعال است که ۱۶۵۰ کلاس و رشته را شامل می‌شود و ۱۲ هزار دانش آموز تابستان خود را در کلاس‌های متنوع و جذاب مدارس استان سپری می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: در هفته‌ای که گذشت تیم‌های تخصصی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز در قالب گروه‌های دونفره و با هدف بررسی فعالیت‌ها و آسیب شناسی اقدامات صورت گرفته از ۶۷ پایگاه اوقات فراغت بازدید به عمل آوردند.

نظر شما